People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

tiistai 12. helmikuuta 2013

Pääsenkö mä koskaan tasapainoon?

Johnny Depp on viisas mies.

Joskus mä vaan toivon, et jos viiltelisin ranteiden sijasta mahaa, ni se kaikki ihra valuis pois. Voin sanoo, et ei oo toiminu, mut nyt on vähän vaikee löytää paikkaa pistää insuliinia. Paitsi reisi - tietysti. Aloin ihan oikeesti miettimään tänään, et pääsenkö mä koskaan enään henkiseen tasapainoon? Sellaseen, joka mulla oli vuosia sitte. Ennen Diabetesta, ennen kiusaamista. Ennen kaikkea tätä paskaa.
Oliskohan mun pitäny pyytää, et isi ei olis kertonu mun siskolle mitään siitä, et oon kertonu sille mitä luin sen blogista? Toisaalta ehkä me ei oltais eilen puhdistettu ilmapiiriä silleen, miten me sitä puhdistettiin. En oikeesti jaksa kommentoida siihen sen blogiin, koska tiiän, et se lukee tänki. Mun sisko siis.
Onko teijän mielestä huono juttu olla huolissaan siskostaan, jos ilmoille tulee sellasta vinkkiä, et sillä olis Bulimia tai et se yrittää laihduttaa? Se haluu päästä alipainoon. Se painaa mua nytki jo 20 kiloa vähemmän, vaikka onki vaan 3cm mua lyhyempi. Sit arvotaan, et kumman oikeestaan pitäis laihduttaa? Mä tiedän kyllä. Mulla vaan ei oo tarpeeks itsekuria siihen. Ehkä meen rasvaimuun, ku oon 18v, ni saattasin saada vanhojentanssiparin?
Mun sisko on helvetin heikkomielinen. Masentunu, luovuttaja, eikä se osaa ottaa elämästään sen vertaa kiinni, et sais muutaman kurittoman kilon kuriin.
Jos toi lause on tarkottavinaan mua, ni aletaampa puhumaan siitä kymmenestä kilosta, eiks jeah? "Muutama kuriton kilo" ei kuvaa mun tilannetta paskan vertaa. Enemmänki "Muutamakymmenen kuritonta uimarengasta". Ihan oikeesti.

Toisaalta tää, et kirjotan tätä postausta taas yöaikaan, sai aikaan kauheen kyyneltulva -efektin, ku luin ton postauksen loppuun. Tää on taas sellanen fiilis, et voisin repiä tän äidiltä saamani tähden muotosen kaulakorun pois kaulastani ja unohtaa sen lauseen, jonka äiti sano, ku se anto tän mulle.
"You are a Star"

8 kommenttia:

  1. Kyllä sä vielä pääset tasapainoon. Mä voin luvata sen. Mieti sun elämää 10vuoden kuluttua. Missä sä sillon näät itsesi? 10vuoden kuluttua sä oot 26-27? Sä oot opiskellut valmiiks, sulla on mitä luultavimmin poikaystävä ja mahdollisesti jopa lapsi? Sillon sulla on jo ihan toinen elämä, täynnä kaikkea muuta. Sillon sä saat tehdä ihan mitä haluat! Älä mieti liikaa sun elämää nyt, vaan mieti mitä se voi olla 10 vuoden kuluttua ja keskity siihen. Sä voit tehdä sun elämästä ihan sellasen ku haluut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ellen sit oo vanhainpiika - hehheh.
      Mut kiitos näistä rohkasevista sanoista. Mulla kun vaan on jotenki sellanen ongelma itteni kans, et en osaa kattoo tarpeeks pitkälle tulevaisuuteen.

      Poista
  2. Herää nyt miten voit sanoa siskostas tuolla tavalla. Itsehän sä oot luovuttaja jos viiltelet. Ja sua kukaa kiusaa, luulet vaa et susta puhutaan, koska sulla selvästi on vain niin huono itsetunto. Kannattaa välillä vähän miettiä mitä tänne blogin puolelle julkisesti kirjoittaa. Voisit vaikka kirjoittaa päiväkirjaan noita sun ajatuksia!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sehän on mun oma asia mitä tänne kirjotan?
      Ja mitä tohon "Itsehän sä oot luovuttaja jos viiltelet" -juttuun tulee, ni mä en mun siskoa haukkunu tossa? Toi lausahdus, jossa toi luovuttaja -juttu mainitaan, on mun siskon kirjottama. Lainasin ton lausahduksen vaan sen blogista.

      Poista
  3. Jatkoo vielä tohon edelliseen, että olin sun kaa samassa koulussa ja yksikään ei koskaan tullut haukkumaan sua päin naamaan. KAIKISTA puhutaan seläntakana jotain ja kuiskitaan ja nauretaan ihan sama oliko sulla sitten hirvee paita vai mitä niin kaikki puhuu kaikista pahaa. Toi kaikki on vaan sun omassa pienessä mielessä. Ja tää ei oo nyt pahalla, vaan toivoisin vain, että yrittäisit olla sujut ittes kanssa, koska kaikilla tytöillä on itsetunto ongelmia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl mä kuule tunnen sellasiaki tyttöjä, joilla ei todellakaan näytä olevan mitään itsetunto-ongelmia. Ymmärrän kyllä, ettet tarkota tätä pahalla, mut joskus musta vaan tuntuu, et ihmiset puhuu toisista pahaa enemmän ku toisista.

      Poista
  4. Kyl mäki oisin huolissani mun siskosta :( mahtaa olla vaikeeta mutta sinnittelkää siellä! :)

    VastaaPoista