People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Only a little bit life

Ensimmäinen virallinen kouluviikko käynnissä. Tai siis sellanen, et minä en oo virallisesti koulussa.

Sanoisinko, että kyllähän tää vähän ahdistaa, ku tiiän tuottavani pettymyksen äidille, sekä isälle, mut toisaalta tunnen itteni onnelliseks ja aurinkoiseks, joten kai silläki fiiliksellä on jotain painoa tässä maailmassa kaiken sen masennuksen jälkeen?

Tuolla toi mun saakelin bilikka edelleen seisoo tuijottaen tyhjyyteen.
Kaikkein vituttavinta on se, etten voi lähtee kauppaan sillon ku huvittaa tai hake aketään koulusta äidin avuks. Huoh.

Oon varmaan tehny oman ennätykseni hyvän fiiliksen säilyttämisessä, koska oon itkeny ainoastaan noissa joissain Gleen jaksoissa, joten sitä ei lasketa. Ja sit oon itkeny ilosta, mut sehän on iloa, joten..

Toki mua edelleen pelottaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan, saanko ollenkaan paria wanhoihin vai jätänkö menemättä, pääsenkö ylioppilaaks, saanko kakkosvuonna suoritettua noita hylättyjä/keskeytettyjä kursseja..
Entä mitä vittua teen lukion jälkeen? Mitä haluun opiskella? Minkä ammatin hankin? Ehinkö kuolla kolarissa ennen mun varsinaisen elämän alkamista?

Niin paljon kysymyksiä ja minä tässä nyt yritän elää päivä kerrallaan.

Torstaina pimeenajon simulaattori ja teoriakokeen varaamista.
Kyl mä tän ajokortin kohta saan ja sit on taas helpompi elää, koska voin pölliä äidin tai faijan auton :D

Kyl mä kysyn lupaa, koska haluun saada niitä sit useemminki lainaan..

2 kommenttia:

  1. älä turhaan rasita mieltäsi tollaisilla asioilla, jotka on jossain tulevaisuudesssa
    sä et nyt voi vaikuttaa niihin vaan elä vaan tätä päivää
    tiiän et se on vaikeeta mut turha murehtia sellasesta joka tapahtuu joskus
    sulta jää tää hetki elämättä muuten
    tsemppi kesäduuniin hakuun (:

    VastaaPoista
  2. Ehitkö kuolla kolarissa ennen sun varsinaisen elämän alkamista? ai minkä varsinaisen elämän, koska sun elämä on nyt ja tässä hetkessä. Ei huomenna eikä eilisessä vain tässä nykyhetkessä ja se on varmaa, joten nauti siitä! :)
    Wanhat ei ole niin iso juttu kenen kanssa sen tanssii, koska kuitenkin siinä on paljon parin vaihtoa ja vaikka mitä niin varmasti teidänkin koulusta löytyy vielä joitain vapaita poikia pariksesi! :) Rohkeasti kysymään koska sitä arvostetaan ja kukaan ei varmastikkaan katso sitä pahalla! Ylitä itsesi ja kysy, koska siinä ei häviä mitään! Olet mahtava!

    VastaaPoista