People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Extraordinary People

"Kaikki istu sohvalla cokislasien ja omien suklaisten herkkujensa kanssa.
Mä söin omenaa ja tuijotin puoliks tyhjää mehulasia, jonka olin vähän aikaa sitte laskenut pöydälle.
Omenassa ei ollut mitään vikaa, mut minkä takia aina piti ostaa vaan suklaata?"



Oon vierastanu suklaakakkua niin pitkään ku muistan. Mutakakkua oon vasta vähitellen opetellu syömään, mut mielummin jätän kakun syömättä, ku otan sitä suklaista.

Cokista juon nykyään oikeestaan vaan siinä vanilijacokiksen muodossa, mut koska se on kallista, ni harvemmin tulee juotua sitäkään. Ennemmin juon mehua tai fantaa, spriteä tai bonaquaa.

En oo koskaan ollu mikään kovin nirso ruuan suhteen, mut mä oon meijän perheen (ja varmaan muunkin maailman) mielestä outolintu, koska inhoon suklaata, enkä liiemmin pidä cokiksestakaan.

Nutellaa en oo koskaan maistanu ja pelkkä sen näkeminenki saa mun kehossa aikaan yökkäämisrefleksin, koska se missä muodossa kyseinen suklaa on, ei oo mikään miellyttävä näky.

Pinaattikeittoon en edelleenkään koske, enkä oo syöny sitä niin pitkään aikaan ku vaan jaksan muistaa.

En vaan oo koskaan käsittäny sitä miten ihmiset himoitsee suklaata, koska mä oon ollu aina enemmän salmiakki- / lakritsi-ihminen. Se puolestaan herättää monissa ihmisissä hämmennystä, koska tiiän monia, jotka ei voi sietää kumpaakaan noista.
Sen sijaan tiedän ainoastaan itseni, joka ei pidä suklaasta.

4 kommenttia:

  1. Pöh ei siinä mitään vikaa ole, ettei tykkää suklaasta tai cokiksesta! Itsekään en cokista juo ja siitä on tullut vaan positiivista palautetta, että hyvä että juot "terveellisempiä" juomia. Suklaan vierastaminenkaan ei ole pahaksi. Ei kukaan sinua siitä tuomitse, joten älä tunne itseäs ulkopuoliseksi. Jos kaverit ei suostu ymmärtämään, tuo omat herkut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mun kaverit ymmärtää, mut äiti tai toinen siskoista ei, koska ne on molemmat cokiksen ja suklaan suuria ystäviä :D
      Ite tykkään olla vähän erilainen tällä tavalla :)

      Poista
  2. heiii löysin toisen ihmisen joka ei pidä suklaasta!!! luulin olevani ainut ! :D

    VastaaPoista