People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

tiistai 1. huhtikuuta 2014

It's time to change


A) En tiiä kuinka moni huomas, mutta oon lisänny tonne ylös My Drawings -linkin. Sen takana on mun raapustuksia ja jotain selitystä niille, koska multa on pitkään kysytty, et missä mun piiroksia voi nähä enemmän.

Pitkästä aikaa mulla on jotain hyvää kerrottavaa. En tiiä johtuuko se siitä, et on kevät ja muutosten tuulet puhaltaa, mut joka tapauksessa.

Katottuani neljä ja puol kautta Gleetä (ja odottaessani viidennen kauden seuraavaa jaksoa), rupesin selaamaan hyvin viattomasti nettiä ja törmäsin erääseen Tumblr -blogiin, jossa oli Gleestä niitä vaatteita; mistä niitä löytää ja paljon ne maksaa.

Inspiroiduin muutenki Kurtin ja Blainen tyyleistä, joten innostuin selailemaan kaikenmaailman nettikauppoja, koska mulla nyt kerranki on rahaa.
Kävin eilen sitte ihan spontaanisti Sellossa ostoksilla ja mukaan tarttu muutama vaatekappale.




Kaiken lisäks kävin mun koko vaatekaapin läpi ja heitin lähetystorille yhen vitun ison jätesäkillisen vaatteita, jotka on vaan lojunu mun kaapissa. Ne on kaikki sellasia, jotka skippaan joka ikinen kerta, ku etin jotain puettavaa.

Mautoki toistaseks toimii, vaikka siinä on ihan selvästi jotain pahasti vialla ja vasemmassa eturenkaassa on reikä, koska siitä hävii se ilma koko ajan.
Onneks kohta saan kesärenkaat alle - niillä on paljon mukavempi ajaa.

Mun viimisen jakson lukkari on ihanan rennon näkönen, koska mulla on vaan kolmee eri oppiainetta - osittain kiitos sille, et sain kympillä käydä niitä lukion kursseja.

Tän vaatekaapin uudistamisen jälkeen on pakko todeta, et mulla on heti itsevarmempi fiilis, ku huomaan taas mahtuvani paremmin noihin M-kokosiin vaatteisiin, eli oon saanu taas painoa alaspäin.

Tästä se lähtee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti