People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

tiistai 25. maaliskuuta 2014

Colors of My World

"Kolmet harmaasävyiset silmäparit tuijottivat mua seinältä, kunnes kyllästyin välittämään siitä tunteesta, et mun pitäis piirtää jotain.
Kolme vuorokautta kestäny Glee maratoni läheni kolmannen kauden ensimmäisiä jaksoja ja mun vieressä odotti kasa puuvärejä, joilla olin vaan muutamaa tuntia aikaisemmin piirtäny ja värittäny Frozenin Elsan.
Lopulta vedin syvään henkeä ja avasin Googlen"


Klaine (Kurt + Blaine) oli mun ekoja gayshippejä, vaikka alotin Gleen kattomisen virallisesti vasta muutama päivä sitte.

Oon pitkään ollu mustavalkosten (tai oikeelta termiltä harmaasävyisten) piirrosten kannalla, koska niitä on ollu helpompi luoda. Eilen kuitenki piirsin Frozenin Elsan, koska niin moni muuki on piirtäny sen. Halusin tehä sen työn värillisenä, koska mustavalkosena kyseinen piirroshahmo ei olis päässy oikeuksiinsa.

No sitte tietysti onnistuin kuvan tekemisessä ja innostuin ihan helvetisti, joten avasin Googlen ja aloin ettimään sopivaa mallikuvaa mun Klaine -piirrokseen. Löysin pari hyvää, mut päädyin loppujen lopuks tähän kuvaan, jossa Kurt ja Blaine ei oikeesti ollu noin lähekkäin.

End of story.

Mitä mulle nyt muuten kuuluu, niin koeviikko on ollu yllättävän rento, vaikka tänään pänttäänki vikat matikat ihan hirveellä panostuksella, koska huomenna olis eessä koe. Onneks oon tajunnu ainaki jotain ja rukoilen, etten saa tällä kertaa nelosta.
Ja jos saan, ni pääsisin ainaki uusinnasta läpi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti