People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

You are my personal Jesus

"Kylmät väreet hiipi mun selkäpiitä pitkin ylöspäin ja kyyneleet valu silmäkulmista poskille.
Ihmiset laulo ja hän puhui aina välillä tosi nätisti yleisölle - omille faneilleen.
Se oli parasta mitä olin koskaan kokenu"

Videohan ei ole mun kuvaama, koska luoja jos olisin ollukki noin lähellä... :3

Eilen 8.3 olin Hartwallilla kuuntelemassa 30 Seconds To Mars'sia.

En voi muuta sanoa, ku et tää oli tähänastisista keikoista paras missä oon koskaan ollu. Yleisö oli täysillä mukana, Jared osotti kuinka paljon se Suomea rakastaa, Shannonille laulettiin suomeks synttärilaulu ja ihan lopussa lavalle pääs 30-40 ihmistä permantolaisten joukosta.

Tätä ennen lavalle nostettiin muita ihmisiä, jotka sitte alotti tän suuren joukon pääsyn sinne Jaredin, Shannonin ja bändin seuraks. Voin sanoo, et olin aika helvetin kateellinen niille ja totesin, et ens kerralla permanto ja sit jonotan vaikka sen 9h, kunhan pääsen eteen c:

Nää ihanuudet oli 3 päivää Suomessa, koska ne oli perjantaina jakamassa yhen Emma -palkinnoista Barona Areenalla, Espoossa <'3

Kaiken kaikkiaan aika ikimuistonen alotus keväälle. Nyt vaan vaihdetta silmään, ajokorttia käteen, suunitelmia kesälle ja elämää järjestykseen, ni oon onnellinen.

1# Shannon & Jared Emma gaalassa 7.8.2014
2# FinlandLovesMars 30STM'in instasivulta. Kuva by @miert81
3# Selfie lavalla :3 Kuva by @samuelii & tänki 30STM repostas omaan instaansa!
4# Kuva Jaredin instasta tältä päivältä :3 "Me in beautiful FINLAND. Xo"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti