People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

perjantai 7. maaliskuuta 2014

Elokuvapuheenvuoro

"Vedän syvään henkeä ja siitä huolimatta, et mun selkää pitkin valu kylmä hiki, posket punotti ja tuntu kuumilta.
Puristin huulet yhteen mahdollisimman tiukasti ja koitin rauhottua. 'Kaikilla muillaki on menny hyvin', toistin ittelleni ja kävelin luokan eteen lappu tiukasti kourassa"


Keskiviikkona on mun ensimmäinen kerta esittää yksin jotain tän luokan edessä. Näiden uusien ihmisten silmien alla.
Mun mahassa kiertää tälläki hetkellö, koska tiiän jo valmiiks odottaa sitä tapahtumaa keskiviikkona.

Mä en oo koskaan ollu hyvä puhumaan ihmisten edessä - lukuunottamatta niitä paria ekaa vuotta ala-asteella, ku mä en vielä tienny miten julmasti ihmiset kuiskii, kattoo ja nauraa sulle.

Kymppiluokalla kerroin jokaiselle opettajalle meneväni paniikkiin, jos joudun jotain esittämään, enkä sit joutunu onneks. Yläasteella muutaman kerran meinasin saada ihan täyden paniikkikohtauksen, ku mut kutsuttiin eteen pitämään jotain esitelmää.

Huono itsetunto, paskat koulut ja luokkakavereiden katseet, ni siitä se kauhu sit lähtee.

 Toivottavasti tällä kertaa menee paremmin.

9 kommenttia:

  1. Tiiän ton tunteen. Itellä sama, se on ihan kauheeta :'(

    VastaaPoista
  2. Miten sulla meni muru?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis ihan kuset housussa jännitän, ku ens keskiviikkona on mun vuoro :c

      Poista
  3. kuin sun esitys meni eilen :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vähän niinku jänistin...

      Poista
    2. Etkö sit esittänytkään sitä....kuis nyt noin? mitäs sun maikka....

      Poista
    3. En esittäny, ku olin kipeenä, ni en raahautunu ollenkaan kouluun. Tänään olis sitte edessä.

      Poista
    4. miten sun esitys meni (:

      Poista
    5. Se jäi välistä, koska mun maikka on unohtanu asian

      Poista