People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

tiistai 15. huhtikuuta 2014

Butterfly

"Istuin suihkun alle ja annoin kuuman veden valua mun selkää pitkin ja kasvojen yli.
Tuijotin hiljaa mun kämmeniä ja käsivarsia - kääntelin niitä ja kuuntelin omaa hengitystäni.
Puristin mun kädet tiukasti rintaani vasten ja purin hampaat yhteen. Itkin ja hymyilin.
Pitkästä aikaa musta tuntu, et kaikki tulee järjestymään.
Mä tuun selviimään kaikesta"


Hyvää kesälomaa kaikille!

Eiku helvetti, se oonki vaan minä jolle kesäloma tuli aikasessa.
Viides ja viiminen jakso on kestäny kolmisen viikkoa ja koska mun mauto on paskana, ni en pääse kouluun. Kyllä, on olemassa asia nimeltä julkinen liikenne, mut tietyistä syistä (joita äitini ei halua minun mainitsevan) en pysty niitä käyttämään.

Niinpä saatuani tänään potkut ruotsin kakkoskurssilta, sekä englannin kolmoskurssilta, totesin, et suoritan ne ens vuonna ja alotan mun kesäloman jo tässä vaiheessa. Ei aikasia aamuja, mut ei myöskään rahankulutusta, koska en pääse liikkumaan mihinkään.

Ajokoulusta oon suorittanu kaikki teoriat ja 8/16h ajoja, joten kohta olis inssiki kiikarissa.
Teoriakoe ja pimeen ajon simulaattori olis seuraavaks varattavana.

Ens vuosi tulee olemaan aikamoinen lukiohelvetti, mut toivoakseni mulla on sillon auto, ettei mun tarvii taas tuskitella näiden kulkemisten kanssa.

Mun harteilta putos just ihan helvetillinen taakka ja nyt vaan toivon, et saisin kesäduunin ittelleni. Ja jos mahdollisesti tota mautoa vois kuitenki vielä korjata.
Se riippuu nyt ihan tietyistä asioista.

Keskityn nyt vaan duunin hakemiseen, jos saisin jotain osa-aika duunia tälleen toukokuulle ja vaikka kesäksi.

2 kommenttia:

  1. älä stressaa sitä koulunkäyntiä, ei sitä lukiota tarvii suorittaa siinä 2,5 vuodessa niinkuin suurin osa tekee :) ihan rauhassa vaan meet omaa tahtii ja jätät sit vaikka just kursseja tietyltä vuodelta suorittamatta. tärkeintä on se, et pärjäät siellä ja sulla on kotona ja henkilökohtasesti kaikki hyvin!

    VastaaPoista
  2. tsemppii kyl sä selviit ja sit ens vuonna ne kurssit (:
    eiks teiltä kulje sit julkista sun koulun lähelle? tylsää..

    VastaaPoista