People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

tiistai 18. kesäkuuta 2013

This might be the end of everything

Selvittyänne eilisen postauksen järkytyksestä; voin sanoa olevani kiitollinen.
En saanu anonyymipaskaa niskaan, vaikka sitä odotinkin joka kerta avatessani Bloggerin hallintapaneelin.

Siirtykäämme sitten seuraavaan käsiteltävään asiaan eli tämän blogin tulevaisuuteen.

Mulla alkaa ideat loppumaan, teiltä ei tule ideoita, eikä mikään kiinosta. Musta melkein tuntuu, että teitä kiinnosti vaan sillon ku mulla meni kaikki päin vittua. Teitä kiinnosti ku mä viiltelin, itkin ja valitin kaikesta. Sillonku tää eros kaikista muista blogeista joita te löysitte. Ainakin osa teistä.
No kuulkaa VITTU anteeksi siitä, että oon löytämässä elämälleni suuntaa, että nousen ylös tästä paskasta, etten viiltele tai valita kaikesta!
Kaiken lisäks (jos jatkan tätä) joudun kohta taas muuttamaan blogin nimeä, osotetta ja jakeluasetuksia Facessa. Mun mutsilta tulee nimittäin nykyään jokaisesta postauksesta sen verran valitusta, että HUHHUH!! Ihanku en sais kirjottaa mitä haluan, miten haluan ja mistä haluan.
Seuraavaksi saatte vastata galluppiin, jonka tuohon ylös heitin.

1 kommentti:

  1. Hei et lopeta sun bloggailua jookos? sun mutsi voi lopettaa lukemisen jos sitä ahistaa (: sä saat bloggailla just siitä mitä sua ittees huvittaa ja oot hyvä kirjottamaan joten pliis älä lopeta!!!

    VastaaPoista