People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

torstai 6. kesäkuuta 2013

If there's no END, there can be no BEGINNING



Ku mulle soitettiin Autohuolto Lahtisesta kahden aikoihin, tunsin mun sykkeen kurkussa asti. "Vika on vaihdelaatikossa" oli vikat sanat jotka kuulin ennenku mun puhelinverkko sano ittensä irti ja koko puhelu hiljeni ja sit katkes. Ennenku soitin takasin, käperryin itkemään. Tiesin paljon vaihdelaatikon korjaus maksaa, koska äidin miesystävän autosta oli just korjattu se.
4 000€ pyöri mun päässä ku nousin lattialta ja siirryin ikkunan viereen soittamaan takasin. Kuuntelin mun tuomion rauhallisena ja sitku pyysin hinta-arviota, sieltä sanottiin 800-2 000€. Käännyin kattomaan äitiin ja lausuin hinta-arvion ääneen. Sit kysyin "korjataanko?" Se oli kauhein fiilis pitkään aikaan. Äiti vaan nyökkäs ja käännyin takasin puhelimen luokse. Vastasin "korjataan" ja sieltä kuulu vastaus, että he aloittavat sitten heti.

Helpotus oli eka fiilis, jonka tunsin. Mä hymyilin ja puristin puhelinta mun rintaa vasten. Seuraava vaihe oli ilmoittaminen isille. Koitin soittaa, mut se ei vastannu, joten tekstasin. Äiti lupas osallistua ainakin 500 eurolla, mä laitan kesäduunirahoistani 200, koska 80€ menee isille jo valmiiks yhen parkkisakon maksamisesta ja sit jäis vielä ?-summa isille maksettavaks. Ainaki saan jatkoaikaa mun mauton kanssa ja oon siitä kiitollinen!

Sit palataan muihin asioihin, joita ei paljoo ookkaan. Oon istunu himassa kattomassa Housea, kaikenlaisia leffoja ja datannu. Kesällä pitäis olla hauskaa, tavata kavereita ja sekoilla (kunhan ei mee överiks), mut ongelma on se, et mullahan ei oikein oo niitä kavereita. Oon huono tutustumaan ihmisiin, nää mun ystävät joihin oon jotenkuten tutustunu, viettää aikaa läheisempien ystäviensä kanssa omilla paikkakunnillaan. Sain kerranki facessa kuulla, et mua vihataan ihan tosissaan..
Nojoo, turhaa paskanjauhantaa. Nyt on kesä, mun luontees on vikaa ja oon lonelyperson, ni mikäs siin. Ja oon päättäny, et lopettaisin jatkuvas itsesäälis kierimisen.

Oonko muuten ainut, jonka tietyt perheenjäsenet häpee sinua itseäsi sanomatta mitään? Ei sellast normaalia "hyi hitto häpeen sua. On vitun läppää" -juttuu, vaan silleen "Häpeen sua ihan vitusti enkä haluu olla sun kans. Tää ei oo vitun vertaa läppää" -juttuu?
- Okei, eiköhän tää ollu täs. Nyt leffaan -> Salainen Valtakunta 3D

12 kommenttia:

  1. onks sul instagramii? jos on nii voiks kertoo nimes siel (: ?

    VastaaPoista
  2. Ups, onpa mauton korjaus kallista?? mut pakkohan se kondikseen on saada (: et pääset liikkumaan taas.
    mee uimaan vaikka siellä on ihmisiä ja ehkä uusia kavereitakin (: tsemppii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se aika kallista, mut ainaki halvempaa ku auton.
      Oon ajatellu itseasias tota uimaan menoo, mut oon niin epävarma mun kehosta, et kattoo nyt.

      Poista
  3. löysin sun blogin just mut pakko sanoo et tosi rankkkaaa yhyyyyy

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos tää nyt on sarkasmia, ni vedä käteen <3
      Ja hyvää kesää!

      Poista
  4. HEI PÄÄSITKÖ KOULUUN!!!! JÄNNITTÄÄ KERRO KERRO KERRO!!!

    VastaaPoista
  5. Uusi lukiolainen? :)

    VastaaPoista
  6. Miten sulle kävi lukion kaa?

    VastaaPoista