People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

maanantai 26. marraskuuta 2012

You are all beautiful!

Tarkoitus on siis laittaa itsestään kuvia kuusi kappaletta, joissa näyttää mielestään hyvältä ja mielellään jopa selittää vähän, että miksi näin on. Kasvokuvia, kuvia joissa näkyy kroppa, mitä vain! Tärkeintä on tuoda esille niitä kuvia, joista itse tykkää. Tämän jälkeen haasteen voi heittää kuudelle muulle ihmiselle!


Tämä oli kaverini Veerun blogissa ja kaikki jotka sen luki, haastettiin tekemään tämä. Ensin aattelin, et en jaksa, mut teen sit kuitenki :D
Haastan Anskun, Hannin, Fannyn, Kaapon, Jennan & Emilian!

No tästä mä tykkään sen takia, et tää on mun ainut meikitön kuva, joka on onnistunu. Kaiken lisäks noi tummanruskeet hiukset tolleen pörrössä oli kivat. 

Tää on nyt vähän tällanen "naama peitossa" -kuva, mut tykkään noista silmistä ja mun hiukset oli ihanan väriset tossa! 

Tää on jotenki mun mielestä vaan hieno! Jotenki tälleen taiteellinen. Ja noi silmät on täs ihanat +olin oudon ruskee, vaik tää on toukokuussa otettu.

Mun hiukset <3 Rakastan näitä ja kaipaan näitä. Kaikenlisäks mun nenä näyttää aika pieneltä ja söpöltä ja mun ihoki on päivettyny. Noi silmät on kans just ihanat täs!

Hiusten väri ja sit se, et mun vartalo oli täs hoikas kunnos! Tää on vissiin syksyltä, ni tuol oli aika kolee ilma, mut auringolasku oli hieno ja sit oli pakko käydä kuvaamassa pihalla <3

No tässä mun hiukset on sotkusella nutturalla ja tykkään tosta kampauksesta. Noi irtoripset on kerranki pysyny oikeella paikallaan ja mun naama ei näytä hevonvitulta, ku hymyilen (:

2 kommenttia: