People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Crying over something stupid as hell

Jos aijotte tulla vittuilemaan mopoautoista tähän postaukseen, niin älkää tehkö sitä, vaan painukaa suosiolla helvettiin.

Mä tunnetusti kiinnyn kaikkeen mikä liikkuu ja ei liiku. Myös mun mopoautoon.
Mulla on pidemmän aikaa ollu sellanen fiilis, että se hajoo käsiin, enkä kestä jotenki sitä ajatusta, et joutuisin luopumaan siitä. Se on nimittäin palvellu mua n. 1,5 vuotta hyvin, vaikka korjauksia on ollukki. Nyt mä pelkään, että sen moottori pettää ja se pitää heittää helvettiin.
Täytän abt. vuoden päästä 18, mut en oo varma saanko ollenkaan autoa. Jo pelkästään se ajatus, että joutuisin luopumaan mun mautosta on ihan kauhee ajatus, saati sitte se, että ku luovun siitä, ni se menee romutukseen, enkä enään koskaan nää sitä.

Miten voin olla näin herkkä, et itken jo tässä vaiheessa tän tekstin raapustamista?

How do you find the words to say
To say goodbye
If your heart don't have the heart to say
To say goodbye

En osaa nähä tässä asiassa toista puolta. Mun pitäis käyttää toi ens keväänä 60 000 km-huollossa, mut en tiiä mistä repäsen neki fyrkat. Mutsi on niin persaukinen, et siltä on turha pyytää, enkä kehtaa isiäkään aina vaivata rahaa pyytämällä. Tää on yks niistä kulmakivistä, et mulla ei oo tarpeeks rahaa korjauttaa tota kunnolla.
Toi vaan on mulle niin helvetin rakas kulkupeli, et en tiiä mitä mä tekisin. Maailma on kova paikka.

Nyt ne joiden mielestä tää oli turha postaus, voivat painaa kaikessa hiljaisuudessa "Dislike" -nappulaa. Kaikilla ihmisillä on omat heikkoutensa ja mä tämä on mun.

3 kommenttia:

  1. Voi sua:( Kyllä sä vielä jotain keksit! :) Pakko muuten sanoo, että tää sun uus ulkoasu on aivan ihana! Tää näyttää vähä sellaselta kolmiulotteiseltaki:) Ja sit toi on ihana, ku liikuttaa hiirtä, ni näyttää, et siit tippuis kimalletta:) Kaikin puolin ihana!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti Ansku :))
      Meijän pitäis taas nähä ja jutella, ku ei olla pitkään aikaan niin tehty :o

      Poista