People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

maanantai 5. marraskuuta 2012

Power of Burana

Joomoi. Oon menny tän päivän kahel buranal ja oon ihan järkyttyny, koska söin viimeks särkylääkkeen varmaan joku 10 -vuotta sitte :D
Eli tänään mult katkastiin toi huulijänne ja sitä särkee ihan perkeleesti. Ne jotka ei tiiä mikä on huulijänne, ni se on toi tollanen lihakimpale mikä on tossa etuhampaiden välissä ja se kiinittyy tohon huulen sisäpuoleen silleen kauniisti. (Googlatkaa, jos ette tajunnu vieläkään).
Mun ruokavalioon on kuulunu tänään jogurtti, jäätelö ja vesi +2 buranaa ja yks antibiootti. Todella niinku mieltäylentävää suorastaan (Y). Mut toisaalta tää on pieni kärsimys, ku miettii, et nyt mun hampaat pystytään oikomaan suoriks ja etuhampaat saadaan ihan kiinni toisiinsa. Huomenna diabetespoli ja sit yks tunti koulua. Näytän ihan turpaan saaneelta, ku mun huuli on ihan turvonnu.
Tää oli tylsä postaus ja täs teille kuvia vähäsen sit.

Mun suuvesi joka estää tohon leikkauskohtaan tulemast infektiota, Burana <3 & antibiootti, koska diabeetikot saa paljon helpommin infektioita.

Ei toi mun ylähuuli onneks näytä tos kuvas mitenkään erikoisen turvonneelta, vaik se tuntuuki siltä, et se on golfpallon kokonen. 

Onneks tykkään jogurteista <3

1 kommentti:

  1. Hey ooks tulos sinne levyn julkasuu & miittii stadii perjantain?? :D :)

    itsmylifedontcomplain.blogspot.fi/

    VastaaPoista