People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

perjantai 2. marraskuuta 2012

Please, pick up the pieces and fix me up


Mä oon putoomassa tyhjän päälle. Tai ainaki siltä tuntuu.
Haluun pitää tätä blogia, näitä lukijoita ja tukijoita. Toisaalta tässäkin asiassa on varjopuoli: Ne joitten en toivois lukevan näitä. Joo, mun blogi on julkinen ja porukka lukee tätä miten huvittaa, mut joskus, ihan vaan joskus, toivoisin, et kaikki tää pysyis mun pään sisällä.
Koko tää ajatus lähti siitä, ku sain isiltä tekstarin. Kaikki se paska mitä viime postauksessa kirjotin, tuli bumerangina takas ja iski suoraan mun sydämeen. Sain kaiken mitä ansaitsin.

Mom, dad. Sorry for being such a shitty daughter.

6 kommenttia:

  1. Mitä sun isä sit lähetti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En sitä täs julkisesti viittii laittaa, mut FB chat voin kertoo.

      Poista
  2. voitko kertoa ees että mihin se liittyy? kauheeta tommonen ku vanhemmat murtaa lasta:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis se liitty siihen, kuinka mä viime postauksessa valitin isistä. Nyt se vaan vastas samalla mitalla takasin.

      Poista
  3. voin kuvitella milt sust tuntuu, mulla on vanhempien kanssa paljon ongelmia ja ne syrjii mua koko ajan:( tsemppiä!

    VastaaPoista