People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

torstai 15. marraskuuta 2012

The more I try to feel, The more I disappear

Joidenki tiettyjen ihmisten mielestä en osaa olla mitään muuta, ku säälittävä :) Se ei tuu yllätyksenä, mut oli pakko alottaa tää postaus sillä.


Asia josta halusin oikeesti avautua tässä postauksessa on vahvana pysyminen.
Oon monesti saanu kommenttia mun postauksiin, että oon vahva, ku oon kestäny tän kaiken. Tosiasia on, et mä en oo vahva. Mä vaan pelkään tehä itsemurhaa, koska pelkään, et epäonnistun ja vammaudun, jonka jälkeen mun elämä on viel pahempaa, ku koskaan on ollu. Eli tosiasiassa oon vaan pelkuri. En yhtään sen vahvempi, ku miltä näytän. Ehkä jopa heikompi.

Sit toinen asia, eli nää kaksnaamaset paskat, takinkääntäjät, jotka esittää olevansa hyviä kavereita. Tästä esimerkkinä eräs tämänpäiväinen keskustelu Facessa, jossa yhtä mun ystävää mollattiin. Katellessani niiden kommenttien tykkäyksiä, järkytyin ihan kunnolla, ku huomasin, et kauheen monesta niistä haukkumiskommenteista tykkäs tän mun ystävän kaveritki. Siis ihan sellaset tyypit, joiden oon luullu olevan tän mun ystävän tosi hyviä ystäviä. Siinä tuli vähän sellanen inhottava fiilis. Eihän se asia mulle sinäällään kuulu, mut mua silti kiinostais, et mitä vittua täällä oikeesti tapahtuu taas?

1 kommentti:

  1. Joo siis Katjaa haukuttiin ihan paskasta syystä.... Kateelliset paskat... >:(( se julkasu oli jostain niin perseestä ku olla ja voi...

    -Janina ♥

    VastaaPoista