People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

perjantai 3. tammikuuta 2014

Kuulumiset

"Kolmatta kertaa tunnin aikana mä avaan saman luonnoksen. Mun edessä on kaks tyhjentävää sanaa; 'Ei enää'.
Enempää en oo saanu kirjotettua, enkä edes yritä. Hobitti -tarina etenee täysin omalla painollaan ja siihen lisääntyy sanat ku ittestään, mut blogiin en saa kirjotettua sitte millään.
Koitan kertoo joulusta, uudesta vuodesta tai muuten vaan kuulumisia, mut mitään ei synny.
Mulla on tyhjä olo."


Ekaks joululahjat, jotka oli 2 kirjaa, 2kpl lippuja Backstreet Boyssien keikalle ja 150€ rahaa. Uusivuosi oli ja meni - ei paukuteltu raketteja.

En yleensä tee uutena vuotena minkäänlaisia lupauksia, koska en ikinä pidä niitä muutamaa päivää pidempää (saatika sitte muista niitä...), mut tänä vuonna tein poikkeuksen. Lupasin etten muutu kenenkään muun ku itteni takia. Oon liian monena vuotena koittanu muovautua muiden odotusten mukaseks, mut nyt päätin, et lopetan sen paskan.

Kaiken lisäks toivoin, että PJ (Peter Jackson) tekee vikasta Hobitista ihan uskomattoman, koska sillä osalla on mulle tosi suuri henkilökohtanen merkitys.

En oo tavannu lomalla kavereita, enkä oikeen pitäny yhteyttä ulkomaailmaan muutenkaan. Oon valvonu yhteentoista aamulla ja nukkunu iltaseittemään, joten siinä ei pahemmin ihmisiä tavata.

Yön pimeinä tunteina oon piirtäny, kuunnellu musiikkia, manannu Hobitin loppua, kattonu Disneyn klassikkopiirrettyjä ja välillä jopa itkeny.
Välillä oon kans miettiny, et mitä vittua mä teen mun elämälläni. Haluun vapautta ja itsenäisyyttä, mut toisaalta pelkään sitä niin helvetisti, et mielellään kuolisin ennenku mun pitää lentää pesästä.

Se siitä. Nyt mä venaan innolla sitä, et täytän 20. päivä 18 -vuotta ;*

Btw, huomasin menettäneeni 2 lukijaa. Mua ihmetyttää tässä vaan se, et kuinka vasta tässä vaiheessa on käyny näin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti