People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

torstai 9. tammikuuta 2014

"... his romantic, kind, beautiful mind"

"Jossain vaiheessa mä vaan kyllästyin tuijottamaan omaa naamaani joka kerta, ku poikkesin lukemaan omaa blogiani.
Sit kelasin kuinka kauniit kasvot Tom Hiddlestonilla oikeesti on ja hetken WeHeartIt'iä selattuani löysin täydellisen kuvan, jossa hän tuijotti suoraan mun sieluun.
Olin myyty."

So pretty though

En oottele kauheen innolla perjantain pakkasia, koska mun pitää ihan tosissaan ajaa kouluun ja sit koulun pihalla rukoilla, ettei mun mauto oo niin jäässä, ettei se käynnisty.
Just tälleen sopivasti tänään mun mauto korjattiin kuntoon, koska siinä oli latauksen kanssa pahaki ongelma, mut nyt taas kulkee ja näin edespäin.

Huomasitte varmasti, että ulkoasu muuttui aika rankasti. Tämä tosissaan sen takia, et vihasin kattoa itteeni joka kerta, ku vierailin tossa blogin puolella joko lukemassa vanhoja postauksiani tai vastatessani kommentteihin.
Kaiken lisäks lisäsin tohon blogin nimen alle tollasen tavallaan moton. Tai quoten (mikävittu tää onkaan suomeks).

Tom Hiddleston.
Mä oon aina rakastunu ihmisessä silmiin, koska niihin kiinnitän ensimmäisenä huomiota. Tällä kertaa mun sydämen valtas hymy ja luonne.
Joulukuun alussa yks Tumblr-blogi, jota seuraan, oli reblogannu kuvasetin, jossa tää kyseinen Britti anto takkinsa naisjuontajalle, jolla oli kylmä siellä ulkona haastatellessaan ihmisiä. Se oli jotain, mitä en ollu ennen nähny, joten mun oli pakko ottaa selvää siitä, et kuka tää dude oli.

Loput voitteki varmaan arvata ja tässä sitä nyt ollaan.
Hymyilen leveesti joka kerta, ku nään noita sen haastiksia yms.

- Shame on you, jos tää nimi ei sano teille mitään.


Tää riittää tältä erää.
See you, kunhan keksin jotain postaamisen arvosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti