People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

maanantai 20. tammikuuta 2014

Finally 18!!

"Puhallan kaikki 18 kynttilää yhellä kertaa ja punastelen, ku mulle taputetaan. Oon niin ilonen, et voisin itkee, mut en tee niin, koska tässä nyt kuitenki ollaan isin suvun kanssa.
Kuudelta seuraavana aamuna mulla on hyvä fiilis, mut seittemän maissa se haihtuu ja sen jälkeen sillä ei oo enää väliä, et täytän 18v"


Vietettiin siis eilen isin luona mun 18v synttäreitä. Sain 150€ rahaa, puolikkaan ajokortin, alkoholia (^_^) ja 20€ lahjakortin lippupisteeseen.
Isi oli järjestäny erittäin hyvät tarjoilut ja kutsunut mun kummitädin perheineen, sekä oman siskonsa. Kaikenkaikkiaan oli erittäin onnistuneet juhlat. Kivasti sain kiitosta kans mun Loki -piirroksesta!

Tänään mä nousin vähän kuuden jälkeen huonosti nukutun yön takia puoliks unessa ja raahauduin alakertaan. Sain syötyä aamiaisen ja äiti laulo mulle, ku se tuli miesystävältään tolleen kivasti aamulla.

Mulla oli suunitelma aamulle ja lähin hyvissä ajoin, mut mun tapauksessa mikään ei koskaan mee suunitelman mukaan. Yöllä oli ollu pakkasta jotain päälle -20°c, joten jouduin käynnistämään mun mautoa 14 kertaa, ennenku se suostu yhteistyöhön.
No siitä sitte ajoin ihan tyytyväisenä bensikselle, koska en olis päässy sillä dieselmäärällä mihinkään. Olin ottanu mukaan muovipussin, joka oli täynnä kuumaa vettä, koska tiesin, et tartteen sitä sen tankin lukon auki saamiseks. Muuten meni hyvin, mut sit se mun bensatankin avain katkes ja puolet siitä jäi lukon sisälle.
Äidin kanssa me 20 minuuttia koitettiin saada sitä ulos, kunnes lopulta onnistuttiin ja mä sain tankattua. Olin ihan vitun jäässä ja 10min aikataulusta myöhässä.

About 15km ennen koulua mun mauto sano ittensä irti. Se ei vastannu enää ollenkaan kaasuun ja lähti rullaamaan takaperin alamäkeen. Siinä sitte jarrua päälle, ovi auki ja ohjaamaan se lähimmälle dösärille, johon oli onneks vaan joku 20 metriä.

Tän jälkeen soitin äidille turhautuneena ja itkusena, koska mua vitutti niin paljon. Tilasin hinausauton ja sit taksin, jolla pääsin koululle. Onneks olin saanu eilen sitä rahaa lahjaks, ni selvisin taksimaksustaki.

Mitä nyt tällä viikolla olis tulossa, ni koeviikko alkaa torstaina, lauantaina on mallikuvaukset ja illalla lähen frendin kans Stadin yöhön!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti