People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

perjantai 17. tammikuuta 2014

Jos mua vaan vituttaa?

"Mä istuin sohvan nurkassa ja tuijotin telkkaria. Mun systerit katto YouTubesta jotain hauskaa mun läppärillä, joka oli liitetty telkkariin.
Jossain vaiheessa nuorempi niistä kahesta meni hakemaan muroja ja toinen alko puhumaan kaveripoikansa kanssa puhelimessa.
Nappasin lattialta mun kuulokkeet ja sohvapöydällä puhelimen. Vedin toppatakin päälle ja lähin ulos."


Ku mua vituttaa, mä laitan kuulokkeet korviin ja unohan koko muun maailman. Jos on ilta/yö ja mä oon kotona, mä nappaan naulakosta toppatakin, sujautan ballerinat jalkaan ja lähen yöshortsit + toppi päällä tonne -15 asteen pakkaseen. Pyörin siellä musiikin tahtiin ja harjaan mun mautoa. Skrabaan sen ikkunoita, laitan peiton tuulilasin suojaks ja yleensä kytken myös lämppärin piuhan kiinni.

Mulla ei oo kylmä, en oo kertaakaan saanu tosta flunssaa, ja nautin siitä vapauden tunteesta, et saan pyöriä ilman sitä pelkoa, et mun systeri kattoo mua ku vammasta tai et mun mutsi kysyy "mikä nyt on ongelma?"

Mä hymyilen. Mä tanssin. Mä nauran.. Mut ennen kaikkea:
Mä oon vapaa.

4 kommenttia:

  1. hrrr....mä kuolisin noin vähissä kuteissa....
    mikset sä laita enempää päälle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikkein kivointa tässä on se, et mulla ei tosiaankaan oo kylmä niin vähissä vaatteissa. Siks en laita enempää päälle.

      Poista
  2. Olet onnekas, kun sinulla ei ole kylmä. Itse jäädyn tonne samaan lämpötilaan kunnon talvikengissä ja muissa vaatteissa. Mutta joo musiikki on todellakin täydellinen hetki olla yksin ja omissa ajatuksissaan ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis tosiaan iltasin/öisin ei oo kylmä, mut aamul ja päiväl puolestaan on :D

      Poista