People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

perjantai 29. maaliskuuta 2013

This morning

Aamulla heräsin tyhjään fiilikseen ja siihen, et mulla oli edelleen puhelimen nappikuulokkeet korvissa. Niistä soi erittäin kirkkaasti Nickelbackin 'Lullaby' -niminen biisi. Kaivoin puhelimeni mun tyynyn alta ja lähdin keittiöön. Avasin jääkaapin ja mulle tuli heti sellanen fiilis, et en voi ottaa mitään, joten vedin sitte Bonaquan sitruuna-lime vissyveden ulos ja kaadoin sitä vähän lasiin. Join sen ja istuin hetken aikaa keittiön lattialla tuijottaen historian kolmoskurssin kirjaa, joka kurkisti keittiön pöydältä "Sinun pitää lukea minut" -ajatus leijuen ilmassa. En oikeesti tehny muuta ku huokasin ja palasin sohvalle mun rakkaan koneen kanssa. Tässä mä nyt oon istunu kuunnellen angstista musiikkia koko aamun.

Tästä päivästä piti tulla hyvä ja silleen, mut musta tuntuu, et en haluu lyöttäytyä ylimääräseks pyöräks kenenkään mukaan, joten ehkä meen suihkuun ja otan sen historiankirjan käteen ja alan lukemaan. Luen sitä sitte iltaan asti, kunnes lähdemme äidin ja siskon kanssa leffaan. Mikäli rahatilanne niin sallii.

Anteeks lyhyt ja tylsä postaus. Mä koitan keksiä jotain josta voisin kirjottaa niin inthimosesti, et teitä kiinostais. Ja hei kiitos kaikki; Mulla on 64 (!!!) lukijaa !!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti