People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

tiistai 5. maaliskuuta 2013

StuDYING 24/7


Mulla on ihan kuollu fiilis. Nytku oon päässy ihan kunnolla kiinni tähän lukio-opiskeluun, ni huomaan selvästi, et kotonaki on ollu pakko ruveta tekemään asioita. Oon siis oikeesti joutunu opiskelemaan koulun ulkopuolella. Varsinki äidinkielestä on tullu hommaa, koska mun pitää palauttaa torstaina joku hiton tekstitaitovastaus ja oon tehny siitä vasta puolet lukiessani kirjaa ja koittaessani tehdä siitä jotain esitelmää. Sit oon perehtyny englannintehtäviin kunnolla ekaa kertaa ikinä.

Kaiken huipuks oon alkanu viihtyä koulussa. Nykyään nousen aamulla hymyssäsuin ja lähen mautolla kouluun. Istun koulussa 6 tuntia ja syön siinä välissä kouluruokaa, mikäli siellä on jotain hyvää. Sit ajan taas himaan. Se on varmaan kaikkein vittumaisinta koko päivässä, koska saan aina pelätä, et pääsenkö tota meijän mäkeä ylös, vai jäänkö sutimaan siihen, jonka jälkeen mun pitää peruuttaa alas ja liukkaassa mäessä suoraan peruuttaminen ei oo mun vahvuuksia.
Palatakseni tähän koulujuttuun vielä; Historia on ekaa kertaa kiinostavaa koko mun 10-vuotisen koulu-urani aikana. Se tarkottaa sitä, et oon todellaki menossa lukioon! Kaiken lisäks psykologia vaikuttaa kiinostavalta ja äidinkielessä on sit luovan kirjottamisen jakso, mikäli meen lukioon. Sit oli vielä terveystieto, joka on aika perus, mut se meijän ope on kyl mahtava ukkeli ja sen opetusta jaksaa oikeesti kuunnella!

Ei tässä sitte muuta, halusin vaan ilmottaa, että oon vielä hengissä.

1 kommentti:

  1. Ihanaa kuulla vihdoin et sulla menee paremmin! hyvä sofia :)

    VastaaPoista