People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

lauantai 16. maaliskuuta 2013

Kivinen tie itsenäistymiseen

Just eilen illalla pääsin hehkuttamaan äidille, et mulla ei oo ollu hiihtoloman jälkeen yhtään sellasta päivää, et haluisin vaan käpertyä peiton alle ja itkeä. Noh, tänään siihenki tuli muutos (kiitos äiti, rakastan sinua <3)
Okei, kysehän oli oikeesti vaan vastuun ottamisesta, koska olin unohtanu peruuttaa kampaaja-aikani rahapulan takia ja sit tossa heräsin ihan tyytyväisenä ja äiti totesi välittömästi, että mun pitää soittaa sinne, koska siltä oli tullu viestiä koskien tuota kampaaja-aikaa. Se oli häpeällistä, helvetin häpeällistä ja koska oon kauhee itkupilli, ni jouduin puremaan koko ajan huultani, etten olis oikeesti alkanu itkeä siinä puhelimessa. KUINKA SÄLITTÄVÄ VOI IHMINEN OLLA???!!
Anyway, teoriassahan tää oli ihan hyvä opetus mulle siitä, et en enään koskaan tilaa kampaaja-aikaa, ellei isäni maksa :) <3 (Tää oli täs vähänniinku vihjeenä, *vinkvink*)

Viimeks postasin vaan siitä, kuinka hyvällä tuulella olen ja kuinka kaikki menee kivasti. Paitsiet valitin kyllä siitä mun Mauto -asiasta, joka on ratkastu, sillä pääsen jälleen ajamaan lämpimään autotalliin.
Mut sit tää pääasia, josta halusin puhua (pyytää neuvoa teiltä) on se, et en tiiä kuinka pyytäisin rahaa isältäni. Joo, olen säälittävä, koska elän vanhempieni kustannuksella (en oikeesti, niiden kustannuksella eläminen on normaalia), mut ihan tosissaan tartteisin rahaa ton mopoauton uusiin kesärenkaisiin ja huoltoon, johon sisältyy aika kivan kokonen lista asioita. Oon joskus isiltä rahaa pyytänykki, mut pelkään jotenki, et se luulee mun ajattelevan sitä vaan sellasena "rahansaantiautomaattina", et aina jos äidillä ei oo rahaa tai on joku isompi maksu, ni sit käännyn sen puoleen.
En tiedä mitä isi ite ajattelee asiasta, mut oon miettiny, et pitäiskö mun puhua sille asiasta, et mitä se luulee/ajattelee? Mä kuitenki käyn sen luona nykyään ihan kivan pitkiä aikoja, koska tarviin aina välillä rauhottumispaikkaa tän kaiken muun paskan keskeltä.
Ihan tosi, on mullaki ongelmat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti