People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

perjantai 12. heinäkuuta 2013

Let the sun shine - Your life is fucking beautiful!

Ei oo mitään sanoi kuvaamaan tätä haikeeta fiilistä duunien vihdoin päätyttyä. Okei, myönnän, et ekana viikkona oli sellanen "luojan kiitos ens viikko on vika" -fiilis, mut jotenki se fiilis siitä lähti tokan viikon maanantaina - viimeistään tiistaina helvettiin.

Ekalla viikolla meitä kesäduunilaisia oli kolme ja kaikki oli tyttöjä. Tokalla viikolla oli minä, Jenna ja sit uutena tuli Ville. En voi ees sanoin kuvailla kuinka hauskaa meillä oikeesti oli :'D Varsinki tänään, ku vapaata aikaa oli ihan suoraan sanottuna aika helvetisti liikaa. Me vaan pyörittiin ympäri kauppaa ja riehuttiin, sekä naurettiin.
En tiiä millon olisin viimeks tuntenu itteni niin onnelliseks, niin paljon omaks ittekseni. Oon tottunu vetämään aina jotain esitystä, koska oon niin varautunu ja kuoreeni vetäytyvä - introvertti. Tuolla duunissa se kuori ja kaikki ne seinät jotka rakensin ympärilleni, kaatu pois.


Todennäkösesti jotain tällasta tapahtuu. Mun sosiaalinen elämä kuolee jälleen pystyyn, mulle sanotaan mauton huollossa, et sitä ei kannata enään korjata tai et se maksaa niin paljon ettei äiti tai isi sitä haluu maksaa. Todennäkösesti jotain tollasta tapahtuu, mut koitan selvitä siitä. Hengissä siis.

Oon alkanu vähitellen uskoa et hyviä asioita tapahtuu hyville ihmisille, koska oon saanu ask.fm'mäs kaks viestii mis mun ulkonäköö kehutaan :D Anonyymejä tietysti, mut palan halusta tietää ketä ne on... Tästä tuliki mieleeni, että ehkä nyt olisin valmis syleilemään anopaskaa, joten tässä kaikki mun sosiaalisen median profiilit.
Tumblr
Ask.fm
Twitter
WeHeartIt
Interpals
Olkaapa hyvät! Laittakaa ihmees viestii vaik anona jos ette muuten kehtaa.

Viel loppuun on ihan pakko laittaa tää tokan duuniviikon "tunnari" :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti