People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Just laugh all that shit away

70 seuraajaa!!! <3 ◠‿◠ Melkein 25 tuhatta katsojakertaa ja 220 tekstiä (mukaanlukien tämä).
Oliskohan mun aika taas toteuttaa jonkinlaista toivepostausta? :D

Anyway, päivän asia on muuttunut eilisestä, joten nyt koitan pysyä hetken positiivissävyisessä kirjoittamisessa, mutta voisitteko please ymmärtää, että mulla on paskoja päiviä varsinkin, koska mulla on edelleen tätä masennusta. Mä kirjotan tänne jos mulla on paska fiilis, mä kirjotan tänne jos mulla on hyvä fiilis, mä kirjotan tänne kun haluan kirjottaa. Se on sellanen asia johon te ette oikeestaan voi vaikuttaa.


Anopaskaa sataa edelleen koko askin täydeltä, mut nyt aika iso osa mua dissaavista viesteistä menee suoraan mun pikkusiskon Ask-boxiin, mikä on aika mielenkiintoinen ilmiö. Nojaa, toisaalta sehän pyys, että jengi änkeis anopaskan sen askiin.
Ja mitä muhun tulee; Ne anopaskat mitä oon saanu tänään, on lähinnä naurattanu mua. En tiiä miks, mut se johtuu varmaan siitä, et seuraan askissa muutamaa niin ihailtavan itsevarmaa muijaa, et se itsevarmuus alkaa tarttuu vähitellen. Kiitos siitä Janina & Sonja c;;

9 kommenttia:

  1. tee joko kysymys postaus (missä vastaat ihan kaikkiin kysymyksiin etkä karsi mitään ) TAI kuvapostaus, missä lukijat pyytää sua ottamaan kuvia joistakin asioista mitä omistat jne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Molemmat on hyviä ideoita, mut mulle ei pahemmin noita kysymyksiä tule :/

      Poista
    2. kyllä uskon että tulee :)

      Poista
  2. tee YSTÄVÄpostaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://where-the-angels-fall.blogspot.fi/2013/02/videopostaus-ystavista.html

      Poista
  3. Kysymys postaus olis tosi kiva. pliis tee se (: mul tosi monta kysymystä sulle... <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh, tähän voit nyt heittää kysymykses :)
      http://where-the-angels-fall.blogspot.fi/2013/07/kysykaa.html

      Poista
  4. Tee video postaus!!!!!!

    VastaaPoista