People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

tiistai 16. heinäkuuta 2013

Anonyymipaskaa - I will kill myself in no time

"Heitäppä positiivisia ajatuksia myös tänne Tumblriis"
- Ei kiitos. Se on se paikka jonne kaiken jokapäiväisen paskan sysään.

"Kannattaa varmaan jatkaa sitä positiivista ilmettä täällä blogissakin"
- Milläs vitulla jatkat ku kaikki kaatuu niskaan ja ajatuksia on päästävä purkamaan?

"Tapa ittes"
- Olisitko tosissas ilonen jos tekisin niin?

 "You just play tough around tumblr. You're a little weak shit in real life. Nobody wouldn't give a damn fuck if you killed youself. No one even notices you." 
- Tumblr kunniaan. Näitä oon nyt saanu suomeksi aika monta kappaletta viimesen kahen vuorokauden aikana, joten kiitos tästä.

" You know when they say that everyone is beautiful, no matter what? When they say that it doesn't matter if you don't look like a model, but you're still beautiful? I believed in that shit before I saw your face. You are not pretty in any way. Not inside. Not outside. Here's a poem for you: roses are red, violets are blue, you are ugly"
- Well, tää anonyymi kuvaa aika osuvasti sitä mitä nään peilistä joka saatanan päivä. Tiedän myös etten oo sisäisesti kaunis, koska miks muuten mulla olis ystäviä plusmiinus nolla eli ei yhtään.

Mua käsketään jatkuvasti lopettamaan noiden paskojen huomioiminen ja Tumblraamisen lopettaminen. Mä EN VITTU LOPETA. Kiitos äiti, jos nyt ymmärtäisit tämän etkä tulisi saman tien tuli perseen alla puhumaan minulle.

Asiasta viidenteen; Mistä asiasta te anot ootte mulle kateellisia, ku heitätte noin paljon vihaa? Mitä mä oon teille henkilökohtasesti tehny ansaitakseni tän kaiken?

4 kommenttia:

  1. Hei halaus muru (: oot silti ihana vaik välillä valitat. Sun äidin pitäis ymmärtää jättää sut rauhaan eikä saarnata. Koita kestää!

    VastaaPoista
  2. Lähettäkääs ne anopaskat mielummin tänne:
    http://korean-princess.tumblr.com/

    Palaute tulee kyllä oikeeseen osotteeseen, täällä on vaan vahvempi mieli vastassa, eikä teijän tarvi tutista sänkynne alla peloissanne siitä, et aiheutatte jonkun itsemurhan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyse onki siitä, et mua vihataan niin helvetisti, et saan tätä paskaa.
      Mutjoo anot nyt tohon osotteeseen, mikäli haluutte vittuilla ◠‿◠

      Poista