People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Dreams DO come true - Eric Saade

Todennäköisesti videota Eric Saaden Vaasan keikalta tulee huomenna, koska noiden videoiden kopioimiseen menee mun koneen mukaan vielä kolme ja puoli tuntia, joten se siitä.
Sit koska en haluu jättää tätä postausta kuvattomaks, ni ihailkaa mua ja Eric Saadea <33


Kyllä, siskoni otti kuvan jo siinä vaiheessa, ku olin vasta päässy halaamaan XD
Ps. Ei tää toki näytä lagiselta (huomatkaa mun käsi)

Kävelin siskon edellä lentokoneeseen HKI-Vantaan lentokentällä ja rupesin kattomaan, että onpas aika törkeen tutun näkönen mies. Hetki hetkeltä mun silmien välittämä viesti painu mun alitajuntaan ku näin sen sulosen hymyn ja täydellisen nenän. Tajusin, et jonotin samaan koneeseen Eric Saaden kanssa. Puristin mun systerin käsivartta ihan hysteerisesti ja aloin melkeen hyperventiloiden hokea sille, et me ollaan menossa samaan koneeseen Eric Saaden kanssa. Vikan varmistuksen sain sillä hetkellä ku Ericin vieressä seisovan tyypin kitarakotelossa luki pinkissä lapussa "Saade". Siinä sitte meikä otti kuvan ja lisäsin sen samantien faceen. Siihen tuli heti ihan kivasti tykkäyksiä, ennenku laitoin puhelimen lentokonetilaan, jollon en nähny mitään FB'n ilmotuksia.

Lentokoneessa vilkuilin koko ajan yhdeksän riviä taaemmaksi, jossa Eric istu. Yhessä vaiheessa menin käymään vessassa ja kävelin siitä sen ohitse. Olis pitäny tajuta ottaa valokuva, ku Eric nukku siinä penkkirivillään niin sulosen näkösenä.

Vaasaan päästyämme siellä kentällä oli vastassa 2 tyttöä "Välkommen till Vaasa, Eric Saade" -kyltin kanssa lasin toisella puolella, kun minä ja systeri taas puolestamme oltiin sillä puolella missä Eric ja crew venas matkatavaroitaan. Yllä olevat kuvat otettiin sitte siinä sisääntuloaulassa, missä oli muutama muuki tyyppi ottamassa kuvia.

1 kommentti: