People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

torstai 3. tammikuuta 2013

Be proud of who You are - The Hobbit

Postasin viimeks ennen joulua, joten mulla on perjaatteessa joululahjapostaus tekemättä. Voisin tehä sen videolle, jos jotakuta kiinostaa?


Oon soittanu tätä biisiä replaylla joku 5h, koska tää on mun ehdoton uus rakkaus!
Voisin tähän laittaa nyt lyhyesti kuulumisia jne, jotta tiiätte mitä mun päässä liikkuu tällä hetkellä.

Aluks; Joulu meni about silleen miten viime postauksessa olin kirjottanukki. Lukuunottamatta tota jouluaattoa, koska me jouduttiin Fannyn kanssa siivoomaan kissankusia mutsin huoneen nurkasta varmaan tunnin verran ennen lahjojen avaamista. Okei oli siinä seki, et Fanny koitti epätoivosesti sytyttää saunan. (LUE! Meillä EI ole sähkösaunaa).
Mun loma on kulunu pääosin Lord of the Rings'sin parissa, koska me käytiin kattomassa se Hobitti -leffa. Jos joku ei oo vielä nähny sitä, ni nyt kipinkapin kattomaan se!! Nojoo, ton leffan jälkeen siis katottiin systerin kanssa kaikki kolme LOTR -leffaa putkeen yöaikaan ja itkettiin ekassa + VARSINKI kolmannessa, mut kakkosessa ei taidettu itkee kumpikaan yhtään.
Anyway, eilen käytiin kattomassa Hobitti uudestaan, koska se on hyvä leffa ja koska Thorin <3 No sen jälkeen ajauduin sitte Tumblrin ihmeelliseen maailmaan ettimään kuvia, koska sieltä löytyy niitä parhaiten. En mä tajunnu ollenkaan ajatella sitä, et todennäköisimmin sieltä tulee jotain spoilausta vastaan. No sieltä kuitenki tuli spoileri liittyen kolmanteen leffaan. Suoraan sanoen mä olin jollain tapaa osannu odottaakki sitä, et niin tulee tapahtumaa, mut kuitenki menin sekasin ja aloin itkemään, koska oon tällanen omituinen ihminen.
Olin ajatellu, et luen sen "The Hobbit" -kirjan, mut nyt en oo varma ees, et haluunko mennä kattomaan sitä kolmatta leffaa, koska en varmaan itkultani nää mitään. Uskon kuitenki, et käyn kattomassa sen ja sit itken ja tunnen ihan helvetinmoista järkytystä ja VARMASTI tulee oudon tyhjä olo, ku mietin sen jälkeen, et "Tähän se loppu".

3 kommenttia:

  1. Mikä se spoileri sit oli?? :::D Alko kiinnostaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En viittii sitä tähän kirjottaa, ku jotkut ei välttämättä haluu tietää :D

      Poista
  2. Videopostaus!!! Kiva blogi:)

    VastaaPoista