People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

lauantai 22. joulukuuta 2012

Loppuvuosi + The Cab

Uskaltauduin nyt laittamaan anot takasin, joten kaikki mukavat kommentoijat vois laittaa jotain kommenttia tänne! Tääl mun blogissa on ollu aikalailla kuollutta, ku ei oo ollu mitään postattavaa, enkä oo viittiny alkaa mitään turhaa paskaa vääntämään, ku se ei oo mun tapasta.
Oon kuunellu lähipäivien ajan mahollisimman paljon erilaista musiikkia, et en oo kuunellu samoja biisejä kuuttatoista kertaa putkeen, vaan oon ihan ettimällä ettiny joiltaki hyviltä artisteilta lisää sellasia biisejä, joita tykkäisin kuunella. En tiiä millasen käsityksen ootte mun musiikkimausta saanu, mut tää biisi tuli ihan sattumalta mulle YT'n videosuosituksista ja sit rakastuin.


The Cab on sellanen bändi jolta kuulin ekana "Angel With A Sotgun" -nimisen biisin. Se oli (ja on edelleen) hyvä biisulainen. Jotenki kuitenkaan en kuunellu kyseistä bändiä sen enempää sillon aikoinaan. Sit löysin Temporary Bliss'in ja kulutin sen puhki. Toissapäivänä löysin ton yllä olevan videon ja tänään mahtavan cover-version Rihannan "Disturbia"sta! Kohta varmaan löydän lisää hyviä biisejä näiltä miehiltä <3

Sit voisin kertoo jotain turhaa täst loppuvuoden ohjelmasta. Perjantaina oli siis koulun joulujuhla ja todistuksia ei varsinaisesti tullu, mut ns. joulutokarin, eli kakkosjakson ka oli tasan 7. En oo siihen tyytyväinen, mut suoraan sanottuna en odottanu parempaa, koska tiiän millanen opiskelija oon.
Tänään käytiin mutsin kanssa pienellä pakettikierroksella ja meikäläinen hiipi pitkin paikkoja tonttulakki päässä. Kävin viemässä paketteja ovien taakse ja juoksin aina ihan vitun kovaa takasin autolle :'D Joskus vähän ennen kahtatoista mentiin Espoontorin postiin hakemaan vielä yhtä pakettia ja tavattiin yks mun pikkusekuista, Max, siellä. Se oli myymässä Saunalahden liittymiä jo vissiin neljättä viikkoa. Toi kuusenalus ei näytä mitenkään erikoiselta. Tai oikeestaan se näyttää aika reippaasti köyhemmältä, ku viime vuonna, mut ajatushan on tärkein!

24. joulukuuta
Me herätään ihan normisti ja elellään tääl ihan tylsänä. Joskus 13-14 maissa lähetään vaarin luokse syömään jouluateria ja mun pitäis varmaanki käydä suihkussa sitä ennen, koska mun hiukset on viimeistään just jouluaattona ihan paskaset. Siellä sit minä ja Fanny istutaan kärsimättöminä, koska halutaan tietysti jo päästä avaamaan lahjoja. Mulla on jonkinlaiset epäilykset omista lahjoistani, mut saas nyt nähä mitä siel sit on ;)

25. joulukuuta
Kellonajasta en tiiä, mut riippuen siitä mitä oon saanu joululahjaks, ni todennäkösesti nukun helvetin pitkään, koska oon kans valvonu vähän turhanki pitkään. Jossain vaiheessa mennään mutsin siskon luokse juomaan glögiä ja syömään jotain joulutorttuja etc, ku sinne kokoontuu koko mutsin puolen suku; Vaari ja sen naisystävä, mutsin veli perheinen, meikäläiset, sekä tietty mutsin sisko perheineen. Meit on yhteensä 16 +koira <3 ja se talo on aika pieni, et ahdasta on, voitte kuvitella.
Täs tälleen salaa toivon, et mutsi järkkäis serkkutapaamisen, koska meijän pikkuserkut... <3

26. joulukuuta
Isi ja Kati tulee tohon ihan meijän viereiselle hiihtopaikalle hiihtämään joskus keskipäivän aikaan (ehkä) ja sit ku ne siitä lähtee kotiin päin, ni ne ottaa mut ja Fannyn mukaan sinne viettämään joulua ja kattomaan lahjoja. Siellä me sit varmaan vietetään jonkin aikaa ja mutsi tekee täällä himassa jotain omiaan. Toivottavasti saan faijalta ne Adidaksen kengät, joita himoitsen <3

Loppuvuosi meneeki sit miten menee, et katon varmaan The Voicelta tän vuoden hittibiisit -listan. Ja sit riippuu vähän, mut voi olla, et oon Katjan ja Emilian kans jossain, ku muuten tapitetaan kaikki tyyliin telkkaria ja ollaan ihan forever alone :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti