People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

perjantai 21. joulukuuta 2012

I'm still alive

Haluun vaan ilmottaa, et oon hengissä.


En oo postannu mitään pitkään aikaan. Viimeks tein päätöksen, et otan itteeni niskasta kiinni ja alan elämään. Sen jälkeen kaikki tyssäs. Mulla ei oo paha fiilis, eikä myöskään tyhjä. En oo myöskään ilonen. Oon pudonnu nyt johonki kuiluun kaiken välillä, enkä tiiä miten pääsen pois. Onkohan tää se fiilis, ku masennuksesta ruvetaan nousemaan kohti päivänvaloa?

Sit tohon piirokseen liittyen. Oon alkanu piirtämään ja kirjottamaan kaikenlaista ihan turhanpäivästä. Viime perjantaina, ku käytiin kattomassa se Hobitti-leffa, aloin kattomaan, et ne kaikki sankarit/päähenkilöt oli miehiä. No mun mielikuvitus sai ihan siivet ja aloin näppäimistö sauhuten kirjottaa ensin taustaa mun omalle hahmolle, ja sen jälkeen aloin hivuttamaan sitä J.R.R. Tolkienin alkuperäisteokseen. Siihen se sit tyssäs. Ja tietysti menin vielä piirtämäänki sen mun hahmon, että ei siinä mtn.
Toi yllä oleva piirros on eräästä animesarjasta. Joo kyllä toi muija on tavallaan kuva ittestäni hienompana. Oon piirtäny kaikkee muutaki, mut ei siitä sen enempää. Pitäis vaan jaksaa siirtää osa kuvista koneelle ja piirtää ne sit puhtaaks.

Se siitä ja taidan palata piirtämisen pariin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti