People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Ihan vaan pieni päivitys

Päivittelin nyt tätä blogia hieman.
Heti alkuun sanon, et eka päivitys tai muutos, jonka tein, oli anojen kommentoijien blokkaaminen kokonaan. Ajatelkaa mitä tahansa, mut oon heikko, eikä mun huono itsetunto kestä niitä päivittäisiä loukkauksia. Oon pitkään lukenu kaikenlaista paskaa mitä mulle tänne kommentoidaan, mut eilisen jälkeen päätin, et otan anot pois. Jos teillä ei oo pokkaa kommentoida muuten ku anona, ni nyt voitte pitää turpanne kiinni.

Toinen päivitys on postausten harventaminen. En aijo kirjottaa tänne enään väkisin mitään, koska mulla ei oo aina sitä kaikkien kaipaamaa positiivista juttua kerrottavana. Mulla on paljonki huonoja päiviä ja tää paikka toimii mulle ikäänku päiväkirjana, jonne raapustan kaikki, mitä mul on tullu mieleen tai mistä haluun avautua. Kauheen moni näköjään on todennu, et mun elämässä ei oo mitään vikaa ja kiusaaminen on kuulemma aika monen anon mielestä täysin ja 1000% mun ihan omaa syytä.
Jos tiellä on noin paha olo, et tuutte mua haukkumaan, ni HANKKIUTUKAA HOITOON HERRANJUMALA.

Kolme: Alan omistamaan mun elämää enemmän positiivisille asioille, kuten...
Musiikille


Piirtämiselle


Tällä hetkellä kaikkein tärkeimmälle asialle mun elämässä
Opiskelemille


Ja ennen kaikkea; Aijon elää...
Täysillä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti