People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

perjantai 11. tammikuuta 2013

Obsessed with The Hobbit

Päivää. Videopostausta en oo saanu aikaan, koska en kestaa tehä sitä, ku täällä on muita paikalla ja koska (insert some stupid excause here), (and here) ja tietysti (and here).
Eli oon oikeesti ollu vaan saatanan laiska ja osa mun lahjoista on lähteny kävelemään. Ehkä mä ryhdistäydyn ja postaan sit synttärilahjoistani (joita tulee oikeesti vaan yks) jotain kivaa. Mun Sweet 17 on siis 20.1 ^_^

Palatakseni otsikkoon, postaan teille muutaman kuvan ja jatkan sen jälkeen turhaa selittämistä.
- Kuvien laatu on täys 10++, koska systeri jätti kameran mutsin autoon ja mutsin auto on Helsinki-Vantaan lentokenttäparkissa c: <3 -_-
 
Luin ton Hobitti -kirjan loppuun viime yönä. Jos en olis (vahingossa) spoilaantunu Tumblrissa siitä, et mitä ton kirjan lopussa tapahtuu, ni olisin ihan varmasti järkyttyny syvästi. Okei, järkytyin kyllä nytki tai ainaki menin shokkiin, koska aloin itkemään ihan hysteerisesti ja itkin joku 10-15 minuuttia putkeen ja kirosin Tolkienia ja niitä, jotka on valinnu noi näyttelijät tohon Hobitti -leffaan. Jotkut saattaaki jo arvata mitä siinä lopussa tapahtu, mut ne jotka ei tiiä, ni parempi teille, koska sillon se kolmosleffa järkyttää teitä kunnolla.
Kaikenkaikkiaan rakastin tota kirjaa ja ne joita kiinostaa tietää mitä järkyttävää tossa kirjan lopussa oli, ni lainatkaa/ostakaa se ja spoilaantukaa kunnolla! 

Okei, tähän mä päädyin heti ku näin sen Hobitti -leffan ekaa kertaa. Tää on mulle niin perus, et rakastun johonki leffaan ja sit päätän ängetä sinne jonkun oman hahmoni sekottamaan pakkaa. No nyt mulla on tossa sitte Thorin Oakenshield (oik.) ja mun oma naishahmo, Amowiel Neithan. Älkää edes kysykö, et minkä takia tein siitä naisen just Thorinille HEHHEH koska se on aika ilmisevää, eiks jea?

Puhutaampa seuraavaks tästä kuvasta. Toi mies (oik.) näyttää huoh ihan naiselta, koska sen kaulasta tuli niin pirun pitkä jne. Kyseisessä kuvassa on siis mun rakkaan hahmoni vanhemmat, Merena Moonchild (kääpiö) ja Ríon, High King of the Elves (haltija, obviously). Noiden vanhempien piti olla ihminen ja kääpiö, mut sit kelasin, et ei se oo mahollista, koska jos Amowiel on haltija ja se on kääpiötä lyhyempi, ni mitä helvettiä?

Jos joku teistä seuraa mun Tumblria, ni ootte varmaan huomannu, et se on täynnä Hobitti -postauksia? #SorryNotSorry <3
Meen nyt jatkamaan ton mun fanficin kirjottamista, joten palaan taas asiaan joskus. Hyvää pävänjatkoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti