People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

keskiviikko 15. helmikuuta 2012

What's wrong with my life?

3 oppituntii koulussa; Mantsa, Enkku & Mussa. Ihan sika rento päivä! Illalla neljän jälkeen mentiin isin kanssa lääkäriin tän yskän takia ja sain sitte diagnoosiks hinkuyskän. Eka aattelin, et eiks se oo tappava, mut kuulemma vaan joskus pikkulapsilla ja mä oon kuitenki tämmönen... noh, en nyt mikään pieni.
Se yskänlläke, jota mulle annettiin on semmosta salmiakkiliköörin makusta ja tuoksuu hyvältä. Aika paksua ja mustaa litkua, mutta maku oli erikoinen.

Huomenna me mennään kuulemma kattomaan jotain Viherlaakson Lukion vanhojentansseja? Kiva ku mua informoitiin vasta maanantaina ja oon ihan pihalla anyway. Huomenna olis kans äikänkoe ja oon lukenu siihen kyllä niin paljon, että voi luoja..
Se niistä arvosanojen parantamisista.

Joskus aikasemminkin oon tainnu haukkua meidän opoa täällä, mutta se on niin vitun negatiivinen!! Tänäänki oli pistäny mutsille viestiä, että mun KA on niin surkee, etten pääse ollenkaan lukioon. Sitten ilmeni, että pääsisin kuitenki joihinki lukioihin sisälle, koska mun ennustettu KA on kuitenki ihan kivasti yli 7.
Vittu sen naisen kanssa.

Huomenna raahaan kans kouluun kivan kassillisen kamaa, ku meen isille to-la. Siellä sitte dataan ja kuvaan kaikkee randomii.

Öitä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti