People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

torstai 9. helmikuuta 2012

I'm free to be alone

Tänään oli semmonen outo fiilis.
Mä oon ollu koko tän viikon aikalailla yksinäni ja se on jotenki ollu rauhottavaa. Toisaalta en haluis feidata mun kavereita sillä tavalla. Mutta ne ei oo pahemmin mua näkyny kaipailevan, joten liityn jengiin taas ens viikolla.



Tolla uudella Macrolla tulee kuvailtua aika reippaasti, mutta sitte en kuitekaan jaksa siirtää kuvia koneelle xC

----

Asiasta viidenteen; Eilen meikäläinen oli yhessä paikassa äidin kanssa ja sit tavattiin isi siellä. No se sitte pyys kyydin himaan (vanhemmat eronnu) ja äiti suostu.
Se mikä mun mielestä oli outoa, ni se lämmitti mun sydäntä, ku mulla oli hetken taas semmonen tunne, että mulla on oikeesti perhe. Se tunne meni 20min ajomatkan jälkeen ohi ja olin taas aika maassa muutaman tunnin.
Äidin ja isin erosta on kuitenki jo 5 -vuotta, mut mä en oo vieläkään oikein halunnu ajatella, että ne ei enään koskaan palaa yhteen. Ainakaan jos äidiltä kysytään.

----

Alotin uuden tarinan liittyen erääseen Japanilaiseen sarjaan ja päähenkilön nimeksi tuli sitten Rissy :D

Video kyseisestä sarjasta >>>

Ja koska mulla on tapana etsiä jokaisesta sarjasta lemppari, niin tässäpä on niitä sitten kolme, ja kaikki miehiä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti