People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

lauantai 18. helmikuuta 2012

Oh, how I wish that was me


Uskomattoman kaunista musiikkia. Mä rakastan noita ja erityisesti Zaynin ääntä!

Eilen olin liian laiska/väsyny postaamaan mitään ja nukahdin joskus puol kasin aikaan sohvalle. Heräsin tosin sit puol yhentoista aikoihin ja nukahdin seuaavaks vasta kolmelta, ups.
Eilen aamulla meidän koululle tuli Viherin lukiosta pari wanhaa esittämään niitä tansseja ja mä tykkäsin siitä ihan sikana! Se oli niin kauniin näköstä. Ne puvut oli ihania ja tanssit oli ihania ja parit oli söpöjä.
No muuten päivä oli aika normi, mut koulun jälkeen tulin isille ja täällä mä oon ollu siis torstaista lähtien ja tänään neljältä palaan äidille. Ihanan rauhallista on ollu, enkä oo joutunu orjaks millään tavalla. Voi tosin olla, että jos olisin pidempään, niin sitten joutuisin.

Äänestysaika tossa mun gallupissa on vihdoin loppunut! Teen siis jossain vaiheessa postauksen mun unelmista, sillä 13/16 oli sitä mieltä, että idea on hyvä ja loput 3 oli sitä mieltä, että ihan sama.

Biisi kertoo just niin mun tänhetkisistä ajatuksista, ku kuulin mitä yks mulle rakas jätkä kertoili koulussa kavereilleen. Se on ahdistavaa, että mun syke nousee aina jos se kattoo mua vahingossaki silmiin. Voi luoja kun oon niin UJO :(

Mut hei hyvää päivänjatkoa kaikki !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti