People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

perjantai 10. helmikuuta 2012

Have a good day, you're not gonna ever know if it's your last one

Musiikkia, piirtämistä ja Vampyyripäiväkirjojen uusin jakso.

Siinä teille suppea, mutta kuitenkin kattava katsaus mun perjantaihin. Vois kuvitella, että istun jossain bilettämässä, mutta koska mua ei kutsuta bileisiin ja oon yksinäinen susi, täällä mä istun. Ja dataan, tietysti.
Teitä tuskin kiinnostaa mitä oon piirtäny, joten jätän sen kuvien laittamisen sikseen.
Ajattelin eka, että olisin kirjottanu yhelle tyypille kauhean valituksen tähän teidän luettavaksenne, mutta päätin olla sitten kirjottamatta, koska en olis jaksanu sen paskan valitusta kuunnella..
Tässä on kyllä kuiteski jotain mun kuvaamaa taas teidän päiväänne piristämään :D




310€



Kuitenki haluan myös mun blogin lukijoille (jotka eivät ole FB -kamuja) esitellä Ikuto Tsukiyumin !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti