People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

tiistai 7. helmikuuta 2012

There is so many bad words in this world

Monessa blogissa on ollu jotain kannanottoa tohon pressanvaali -juttuun, niin ajattelin tähän ilmaista omankin mielipiteeni.
Tarkoituksena ei ole syyttää ketään henk. koht., mutta mua vituttaa, että jotkut ottaa Niinistön voiton niin saatanan raskaasti.

Tiedän muutamia Vihreiden kannattajia, jotka äänestivät kuitenkin Niinistöä, koska ovat homofobisia. Saatte mun puolesta vihata homofoobikoita ihan rauhassa, mutta se on niiden mielipide, eikä kaikkien mielestä tarvitse olla söpöä, että kaksi miestä vastaanottaa jengiä Linnanjuhlissa.

Sitten tää, että Niinistö on yrmy.
Kuinka moni muu politiikko _realistisesti_ on ihan helvetin hauska tyyppi ja silti niin asiallinen? No ei todellakaan moni. Niinistö osaa olla ihan hauska, mutta se vaan ottaa asiat vakavasti.

Meidän koulun köksänopettaja on kuulemma asunut joskus lähellä Niinistöä ja hänen mielipiteensä oli se, että Niinistö ei kulkenut tarpeeksi jalat maassa. Hän siis äänesti todennäköisesti Haavistoa.

Sitten yksi ruotsinopettajistamme taasen "ystävällisesti" ilmaisi kantansa kesken tunnin, että vihaa homoja, eikä vitussa aijo äänestää Haavistoa. Hänen äänensä meni siis kutakuinkin Niinistölle.

Siinä muutaman opettajan kanta.

Mulla on taas jotenkin semmonen tunne, että oon jotenkin riitautunu mun kavereiden kanssa, koska kun meitä on neljä, ja mä olin ainut joka äänesti Niinistöä, niin jäin vähän ulkopuolelle ja olin turhn hiljaa, kun ne sitä haukku yrmyks yms.
En haluais syyllistää, mutta oli se aika ärsyttävää, koska mä pidin kuitenkin turpani kiinni, vaikka olis ollu niin paljon pahaa sanottavaa.

Tän päivän valitus tuli sitten siinä.

4 kommenttia:

  1. En tiiä miltä tää kuulostaa, mut musta ois ollu hyvä jos molemmilla presidenttiehdokkailla ois ollu sama seksuaalinen suuntautuminen, esim. molemmat heteroita tai molemmat homoja, koska sit ei ois tullu sellast jakaumaa et homofoobikot äänestää Niinistöö ja homojen kannattajat Haavistoo.

    Mun mielestä seksuaalinen suuntautuminen on vain sivuseikka presidentin valitsemisessa, ja vaikka olenkin homojen oikeuksien kannalla, olisin silti äänestänyt Niinistöä, koska sen ajatusmaailma on lähempänä omaani.

    Tuntuu, että jotkut homot äänesti Haavistoa vaan siksi, että se on homo, ei siksi että sen aatteet olisi niistä hyviä.

    Varsinkin monet nuoret homojen kannattajat (13-17v.) on iha HAAVISTO ROCKS vaikka ne ei YHTÄÄN tietäis politiikasta mitään.

    HIRVEE AVAUTUMINEN :D haha mutta sun postaus sai ajattelemaan ja olen samalla kannalla kuin sä! :)

    VastaaPoista
  2. Just jotain tommosta järkevää mielipidettä oonki toivonu kuulevani :D
    Kiva, että mun postaus sai ajattelemaan asiaa :D

    VastaaPoista
  3. Eihän ietenkään tarvitse ajatella että on söpöä kun kaksi miestä vastaanottaa ihmisiä linnanjuhlissa, mutta homofobia on silti puhdasta rasismia joka ei ole hyväksyttävää nykyisessä maailmassa. Halusin vain sanoa tässä tämän, koska tuo "se on niiden MIELIPIDE" saa aina suivaantumaan =D
    Mutta tuon kaveriasian takia halusin kommentoida, että omat mielipiteet vain rohkeasti esille! Luulen vain etteivät kaverisi ole niin lapsellisia, että suuttuisivat sinulle koska kannatat eri presidenttiehdokasta. Ei se ole niin vakava asia. :)

    VastaaPoista
  4. Tämäpäs on kiva, että mun postaus sai erilaisia ajatuksia liikkeelle :)
    Tiedän toki, että se on puhdasta rasismia, mutta se on jokatapauksessa niiden ihmisten oma päätös onko homous söpöä vai ei.
    Totta kai mä olen tuon oman kantani ilmaissut kavereilleni, mutta Niinistön voiton jälkeen ei olla pahemmin koulussa oltu porukalla. Se on aika outoa.

    VastaaPoista