People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

perjantai 7. helmikuuta 2014

Art is how I express Myself

"Tartun taas kerran mun lyijykynään ja lasken sen terän hellästi A3 kokoselle paperille.
Ääriviivat piirtyy nopeesti ja helposti ja mulla on hyvä tunne siitä, että tää piirros onnistuu.
Tunnin päästä huomaan, et mun kuvassa on paljonki vikaa, joita en voi enää korjata pilaamatta jotain muuta kohtaa.
Lasken kynän ja paperin pois mun sylistä ja kävelen alakertaan"


Monella mun ikäsellä tytöllä on huone täynnä idoliensa julisteita. Mulla on pari postissa saatua nimmaria, yks quote ja 4-6 kehystettyä piirrosta. Pari niistä on Tom Hiddlestoneja, mut loput onki jotain muuta, kuten Alice In Wonderland.
Kaikki on kokoa A3.

Yhellä piirroksella ei oo kehyksiä, koska se menee tilaustyönä mun isän siskolle. Jonossa mulla on ainaki 4 piirrosta: Yks Tom Hiddleston - herralle itselleen - fanipostin mukana, mutsille sen miesystävän kuva, johon lisään vähän taiteilijan vapautta, A4 kokonen Tauriel (Hobitti kakkosesta) mun frendille & lopuks vielä isille syntymäpäivälahja, mut aiheesta en kerro enempää, mikäli isi tän sattuu lukemaan c:

Pitkästä aikaa mulla on sellanen fiilis, että oon tarpeellinen. Siitäki huolimatta, et kaks mun "frendeistä" haistatti mulle paskat ja lyöttäyty tiukemmin yhteen, ja yks sit vaan.. etäänty.
Vittu.

Mut piirtäminen on tuonu mulle enemmän näkyvyyttä tässä elämässä, koska oon varmaanki ainut mun elävistä sukulaisista, joka jaksaa istua 8h perse puutuneena piirtämässä jotain täyttä paskaa, joka saa lopulta 10 tykkäystä facessa. Hehheh.

No ei, kyl mä arvostan omia töitäni, koska ainaki toistaseks jaksan hymyillä tolle mun Loki -piirrokselle, joka roikkuu tossa TV'n yläpuolella ja tuijottaa johonki kaukaisuuteen kyyneleet silmissä.

Multa loppuu koht piirrustusideat, joten sinkoilkaa tähän suuntaan jotain, mitä haluutte mun piirtämänä nähä c:

Ciao!

5 kommenttia:

  1. toi on kyl hieno piirrustus! ne muut ei oo ollu nii heinoi mut toi on tosi hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite oon oikeestaan tykänny kaikista.
      Toi näyttää hienoimmalta, koska sen naama ei näy kunnolla, ehehehehe
      Mut hei kiitoksii! :)

      Poista
  2. Oih toi on niin ihana kuva sinusta!

    VastaaPoista
  3. aivan upea piirustus!! :D ja jos ideoita tosiaan kaipaat, nii vaikka harry potter -aiheisia olis kiva nähä? :3
    ja toi kuva susta on tosi ihana!

    VastaaPoista