People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Sorry, it's time for me to let go

"Selasin mun puhelinta; Instagram & Facebook.
Samat kuvat hyppäs mun silmille jatkuvasti ja lopulta vitutus kasvoi niin suureks, että suljin koko puhelimen.
Päivien ajan sama fiilis vaan jatku ja jatku, kunnes tein päätökseni"


Parin kuukauden aikana mulle tuli sellanen fiilis, et mitä vittua mä teen tällä elämällä, ku roikun ihmisten mukana, jotka ei välitä musta, eikä tarttee mua, koska niillä on jo kaikki.

Keskityn ihmisiin, joihin oon tutustunu lukioaikana, en niihin joihinki, jotka pitää itsestään selvyytenä sitä, et mä oon paikalla, ku ne tarvii mua.

Vähitellen mä päästän irti. Eka internetin ulkopuolella, sit Instassa ja lopuks facessa.

Toivon ettei mun tarttee enää kattoa ihmisten sekoilua ja sitä kuinka ne muuttuu vaan paskempaan ja paskempaan suuntaan. En haluu nähä sitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti