People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

sunnuntai 23. helmikuuta 2014

I'm just a little human

"Luettuani kaikki 7 luonnosta läpi, päätin poistaa kaikki.
Hetken aikaa tuijotin ruutua ja ajattelin; 'Ehkä noista joku on julkasemisen arvonen'.
Lopulta vaan poistin kaikki ja alotin uuden postauksen"

 

En tiiä johtuuko mun mielialojen vaihtelu siitä, et koulut on taas alkamassa vai siitä, et en oo kuullu sanallakaan mun isästä kahteentoista päivään, vaikka normaalisti siltä tulee "Hyvää yötä" -viesti vähintään joka toinen ilta.

Kouluun palaaminen on sinäänsä mukava juttu, koska se on ainut paikka jossa en tunne itteäni yksinäiseks. Se on aika tavalla ironista, koska aikasemmin se oli se paikka jossa tunsin itteni vielä tavallistaki yksinäisemmäks...

Noh, autokoulun teoriat on koht kaikki käyty läpi ja sen jälkeen pääsen varailemaan teoriakoetta. Eka käsittelytunti meni aika päin vittua, koska autossa on _PALJON_ herkempi kaasu, ku mautossa. Menin melkeen paniikkikohtaukseen, ku se auto alko ärisemään siihen tahtiin, et pelkäsin rikkovani sen. Sit yritin liikaa ja voi hyvä luoja se ei ollu nättiä.

Jos nyt palaan vielä näihin lomatunnelmiin, ni noi gifit kertoo ihan kaiken. Erityisesti tossa ekassa oleva teksti.
Makaan hiljaisena mun sängyssä ja kuuntelen musiikkia. Välillä huomaan pyyhkäseväni mun silmäkulmasta valuvan kyyneleen pois, jottei se ehi valua hiuksille asti.

Mä en tiiä miks, mut mulla on vaan paha olla. Pitkästä aikaa.


2 kommenttia:

  1. Voimia sulle.. ♡
    "Everything will be okay in the end. If it's not okay, then it's not the end.."

    VastaaPoista
  2. Soita sä sun iskälle....ja toivota hyvää yötä :)

    VastaaPoista