People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

tiistai 21. toukokuuta 2013

My sister is my biggest problem

Päätin nyt, et puhun kerranki jostain muusta ku tästä ikuisesta itsesäälissä pyörimisestä. Joo siis en oikeestaan puhu itsesäälissä pyörimisestä, vaan pikemminki pyörin siinä melkein jokaisen kirjoitukseni rivien välissä.

Tänään mun selitys kohdistuu siihen, kuinka huolissani oon ympärilläni olevista ihmisistä. Oon huomannu, et sillä välin ku oon ite ruvennu menemään parempaan suuntaan, mun ystävät, ehkä äiti ja varsinki sisko on alkanu menemään huonompaan. Monet mun ystävistä, joita oon saanu tässä viimesen puolen vuoden aikana on henkisesti -ei-niin-hyvässä- kunnossa. Okei, mun mutsi on ollu hieman rentoutuneempi, koska mä oon toiminu kuskina aika reippaasti, joten se on päässy juhlimaan ja muutenki irrottelemaan ihan kivasti viikonloppuisin.
Sitte on mun sisko, jolla on selvästi alkava paniikkihäiriö, masennus ja vaara vajota anoreksiaan. Mulla oli paniikkihäiriön oireita koko yläasteen ajan ja kympillä ne ei oo enään ollu niin pahoja. Ainoastaan sillon, ku pitää esittää jotain, ni mun naama muuttuu ihan punaseks ja mun kädet rupee hikoomaan, sydämen lyönnit tihenemään ja kyyneleet melkein valumaan silmistä.

Onko ihan ok, et kärsin aivan järkyttävistä vatsakivuista joka päivä, koska pelkään sitä, et mun sisko kuihtuu pois. Pelkään sitä, et se tekee ittelleen jotain, koska en voi auttaa. Se ei kerro mulle mitään.
Joskus haluisin vaan läimästä sitä naamaan ja huutaa itkien, et oon ihan helvetin peloissani.

12 kommenttia:

  1. ootko aatellu et ehk sun siskos vaa haluu olla rauhassa? tunnen sen irl ja voin kyl sanoo et se ei todellakaa oo masentunu ja syömistenki kaa on menny parempaan suuntaan. se kerto mulle et noi paniikki jututki johtuu stressistä kosk sil ei oo ennen ollu niitä ku vast nyt ku koulus on vaikeeta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sellanen fiilis, et ku tiiät mun siskosta noin paljon, ni oot mun sisko.
      Jos tosissaan oot Riko, ni voin sanoo, et stressistä on vaikee päästä eroon. Jos siis on yhtä heikko luonne, ku minä.

      Poista
    2. en kyl oo sun siskos. tiesks et sil voi olla hyvii kavereit ilman et sen tarvii kertoo sulle niist?

      Poista
    3. Tiesin. Sanoisin, että olen vain hieman yllättynyt.
      Hyvä jos sillä on joku jolle puhua, ni mun ei tarvii huolehtia itteäni sairaaks.

      Poista
  2. Onks sun siskos nimi Riko? Ja eikö sun oikee nimi oo Sofia nii ooksä muuttanu sen virallisesti Sophieks ja miks?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei tääki on pitkä juttu, mut mun systerin nimi on Fanny. Se on muuttanu huvinvuoksi oman nimensä Rikoks ja se käyttää sitä vaan netissä, eli se ei oo virallista.
      Mä en oo 100% virallisesti Sophie, mut käytän sitä kaikkialla muualla, paitsi ajokortissa, passissa ja pankkikortissa. Ja mitä tohon muuttamisen syyhyn tulee, tykkään ite enemmän näistä englanninkielisistä nimistä.

      Poista
  3. voitsä vastaa näihi kommentteihi? lol

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon vastannu kaikkiin tän postauksen kommentteihin. Jos mun kommentit ei näy sulla, ni sit on voi voi.

      Poista
  4. Jos sun systeril on oikeesti anoreksia oireita niin ei se oo kevyt juttu. mä tiiän kun ollu perheessä, eiks sun mutsi oo huomannu mitään systerissä tai sen masennusta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo, koska mun systeri piilottaa sen vittuilemalla jokaiselle ihmiselle.

      Poista
  5. En tajuu ku kaikki jotka kommentoi et miks et vastaa kaikkiin kommentteihin saati sit julkase nii ni sanot et kaikkiin vastaat jne... mut et tosiaan kaa tee niin:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon vastannu kaikkiin tän postauksen kommentteihin? Mulla ei sitäpaitsi oo mitään velvotteita vastata joka ikiseen.

      Poista