People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

lauantai 11. toukokuuta 2013

Because of you people like me are suffering alone

"Mä oon masentunu eikä mul oo kavereita ja oon ruma" = Facebook -proffakuvassasi on +300 tykkäystä, pirusti "oot upee <3 xoxo" -kommentteja ja kaikki 1000 kaveriasi kommentoivat statuksiasi.
"Mua masentaa ja haluun kuolla" = Äitini ei ostanutkaan minulle iPhone 5, uutta läppäriä, iPadia tai jotain muuta 100000000€ maksavaa tuotetta.

Missä on vika? Nykyään kaikki kärsii "masennuksesta", vaan sen takia, että yksi päivä on perseestä. Ennenvanhaan masennukseen ja itsetuhoisuuteen oli oikeesti syy; perheväkivalta, vanhempien alkoholiongelmat, perheenjäsenten traagiset menetykset, koulukiusaaminen...
Te kaikki "feikkimasennus" -tyypit saatte oikeesti masentuneet ihmiset näyttämään samalta, ku te! Mun mutsi hokee mulle nykyään usein, et "must tuntuu, et te teinit vaan näyttelette masennusta". <- Tää on se mitä te ootte saanu aikaan! Nykyään monet tekee itsemurhan, koska ne ei saa apua tarpeeks nopeesti. Osasyynä on _aivan varmasti_ se, että heidät luokitellaan siihen "se on vaan paha päivä" -ryhmään, vaikka he tarvitsisvat oikeasti psykiatrin apua. Voisin melkein veikata, että edes 70% teistä "masentuneista" ei oo kokenu rankkaa koulukiusaamista, kaameeta lapsuutta yms.

Joskus haluisin ihan tosissani lyödä joitaki ihmisiä naamaan, ku ne tulee valittamaan omaa "rumuuttaan". Ihan tosissaan MIETTIKÄÄ sitä, et samalla ku valitatte ja teette masennuksesta hyvää vauhtia kansantaudin syövän ja diabeteksen rinnalle, joku muu, joka on oikeesti masentunu, saattaa suunitella itsemurhaa, koska hänen vanhempansa eivät ole uskoneet/huomioineet niitä avunhuutoja, koska nämä vanhemmat ajattelevat, että "kaikki teinit ovat tuollaisia".

Te "feikkimasennuksen" omaavat teette musta sairaan. Halveksun teitä.
Ei mulla muuta.

2 kommenttia:

  1. Ihmisethän tykkäävät huomiohuorata ja varsinkin kun nykyään teinit ajattelee että on "coolia" olla masentunut tai omistaa mikä tahansa mielenhäiriö koska silloin tuntee itsensä erilaiseksi ja spesiaaliksi, mikä tekee ihmisestä helvetin typerän jos omaa kyseisen ajatusmaailman. En ole varma sopiiko nyt tähän, mutta ihmiset, erityisesti nuoret, eivät vaan yksinkertaisesti osaa iloita enää mistään. On helpompi valittaa ja surkutella eikä tehdä asian eteen mitään. Se sopii myös ihmisiin joilla on masennus vaikka se on vakava sairaus ja ei ilmaannu ilman syytä, toisin kuin ihmisillä joilla ei ole mitään sairautta muutakuin jatkuva valittaminen ja angstaaminen pienimmistäkin asioista. Masennuksestakaan ei pääse eroon yksin ja siten vaatii enemmän huomiota, mutta siitäkin saa itselleen pahemman jos jää tuleen makaamaan. Paljon on itsestä kiinni.

    VastaaPoista
  2. Kaikki huomiohuoraa masennuksen takii, koska ne vaan haluu sääliä itellensä. Se on mun mielestä oikeesti ihan saatanan tyhmää, koska oon oikeesti tänkin vuoden aikana 3 kertaa koittanu tappaa itteni vaan sen takii etten saa apuu, ku kaikki mun "kaverit" auttaa jotain muuta, jolla oikeesti on vaan pahapäivä. Oon ollu masentunu 4 vuotta, ja mul on todettu se. Mut mun vanhemmat ei välitä siitä, koska kaikki tekee niin. Toivoin kuitenki et jaksasit rakas eteenpäin elämässä ! ♥ pus :*

    VastaaPoista