People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Being single isn't my choice

Fuck that, you know. If you tell me that, you're either blind or completely retarded.
Jooei, en ole kaunis, vaikka sitä joskus harvoin kuuleeki.

Tässä eilen _yöllä_ tuli kiva muistutus siitä, et oon 17v - sinkku, ensisuudelmaton ja ruma. + Jotenkin persoonavammanen. Kelatkaa nyt; Oon nuori, mut mun mutsilla on enemmän vientiä ku mulla ja mun 2v nuorempi systeri on saanu ekan poikaystävänsä ennen mua. Oon meijän perheen ainut sinkku lukuunottamatta mun 8v pikkusiskoa, jolla on vissiin kans jotain söpöä molemminpuolista ihastusta koulussa.
Tämä on todella vituttavaa. Mua ei kiinosta ootteko sitä mieltä, et tää on säälittävää, mut mua vaan vituttaa. Kaikki te jotka luette mun blogia ootte varmaan tyyliin ite jo seurustellu ainaki kerran yms ja minä täällä yksinäisenä variksenpelättinä palloilen.
Eka mä ajattelin, et vika on mun ulkonäössä, mut nyt on alkanu tulee sellanen fiilis, et vika taitaa olla ennemmin mun persoonassa tai siinä miten käyttäydyn.

Kaikille ihan vaan muistutuksena, et näytän nykyään tältä. Joo, mulla on harvoin toi otsafleda alhaalla ja mun silmät on tossa jostakin syystä täysin mustat, mut latvat on pinkit ja fleda muuten blondi. Kaiken lisäks oon saanu 4kg painoa pois. Vielä 10kg jäljellä, jeah.Tai sit oon vaan niin masentavan näkönen tai liian pitkä. En tiiä. Kertokaa te vittumaiset anot mikä muu mussa on vikana, ku "kaikki" tai "oot vitun ruma", koska tiiän noi kaks jo.


15 kommenttia:

  1. Älä aattele noin! :( Oot kaunis ja muutenki hyvä just tollasena! En tunne suo, mutta jokaisessa on jotain mihin rakastua. (: Ja muutenki monet on 17 ikävuoteen mennessä käynny kaikki lähipiirin kivat pojat läpi joten niille ei loppupeleissä sitten jää ketään .. Ja muutenkin nuorena suhteet menee ennemmin tai myöhemmin pieleen, joten et oo jäänny mistään muusta kun eron tuottamista tuskista paitsi.
    Joten leuka pystyyn ja hymyä huuleen , kyllä säkin oman prinssis löydät vielä ! Mä ainakin pidän sulle peukkuja pystyssä (: <3

    VastaaPoista
  2. Mä sanon nyt ihan suoraan, en meinaa mitään pahalla. Sun asenteessa on vika. Sä oot tolla asenteella et "yhyy en saa koskaan poikaystävää, mä oon ruma ja läski" - kuka haluis seurustella ihmisen kanssa kenellä ei oo minkäänlaista itsetuntoa? Ei kukaan. Sä et oo ruma, et oo läski. Oot vähän pyöree mut se on just hyvä. Parempi, et on jotain mistä ottaa kiinni ku liian laiha.
    Sun asenteessa on myös se, et murehdit liikaa. Angstaat, valitat sitä ku kaikki on huonosti. En väitä, ettei ne olis mut älä näytä sitä niin paljon ulospäin.
    Kuka haluis tyttöystävän joka harva se päivä kertoo kui masentunu on, kui ruma on, kui läski on? Ne pojat tietää, et ne ongelmat on sit myös niiden ongelmia jos ne ryhtyy siihen.
    Otat ittees niskasta kiinni, hymyilet paljon ja kuljet itsevarmana pää pystyssä ni eiköhän se sieltä tuu!! :))
    Ja kuten sanoin alussa, en meinaa tällä mitään pahaa, en hauku sua. Halusin vaan kertoo oman mielipiteeni. Omalla nimellä, en anona.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tyytyväinen, et sanoit suoraan. Tiiän tai oikeestaan arvelin, et mun asenteessa on vikaa. Ja mitä tohon itsetuntoon tulee, ni mut on lyöty henkisesti niin matalaks, et sitä itsetuntoa on aika vaikee kerätä takasin.

      Mulle joskus joku on huomauttanu kans siitä, et kuljen "nenä liian pystyssä" koulun käytävillä ja näytän niin ylimieliseltä, et mua ei haluta lähestyä :/
      Mutjoo, oot oikeessa tosta, et mun pitäis ryhdistäytyä ja olla näyttämättä mun angstisia fiiliksiä ulospäin niin paljon.

      Poista
    2. Hyvä et otit ton kommentin vastaan hyvin, etkä raivoissas :)
      mutki on aika pahasti lyöty ala- ja yläasteella lyttyyn, lukiossa myös mut kyl se sieltä kerääntyy takasin ku siihen uskoo! :)

      Poista
    3. Ei ois ollu mitään hyötyy ottaa rakentavaa ja suoraa kommenttia raivoissan vastaan ;)
      No mulla on ihan mukavat odotukset lukiota kohtaan, et toivottavasti siellä sit sais ees jotain itsetuntoo takasin :)

      Poista
  3. Ööö teit just äsken postauksen huomionhausta nii mikskä sä kutsut sit tätä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvasin et joku tarttuu tähänki. Kysyin mielipiteitä.

      Poista
  4. Et saa suuttuu tästä mut kyl se asenne ja itsevarmuus on paljon tärkeämpää kun ulkonäkö (: Usko ittees ja sun kykyihin nii mut näkee sussa myös hyviä juttuja. älä murehdi liikaa ja ota paineita! Sun pitää ekaks rakastaa ite itteäs niin sit muutkin huomaa sen ja sit voi vasta rakastaa toisia. Tsemppiä (:!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En missään tapauksessa suutu, ku itepähän tätä rehellistä kommenttia halusin ;)

      Poista
  5. mikset julkase kaikkia kommentteja ! ja oon kuullu huhuu et sul on ollu jotai pientä kontaktii sun luokkalaisen pojankaa siinä ois sulle mahdollisuus lähesty vaa sitä enemmän huoh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin tähä ihan sanoo, et se on ykspuolista. Eikä mun puolelta.
      Jos tähän postaukseen oot jotain aikasemmin kommentoinu, ni oon kyllä julkassu kaikki kommentit.

      Poista
  6. älölilälöläää !! Lueskeslin tässä sun blogii ja mur hei nyt ää, ensinnäki ei oo yhtään epänormaalii et 17 veenä ei oo poikaystävää, se osaltaan tarkottaa kans sitä, et sä oikeesti mietit kenen kaa haluut olla, etkä ota ihan ketä tahansa ! Sen lisäks pakko sanoo Sofia, et sä oot luonteeltas oikeesti ihana kun suhun tutustuu, mut yritä vähän tuoda sitä näkyviin :)) Sä jäät joskus vähän taka-alalle vaikka susta näkee, et sulla ois paljon sanottavaa :) Okei kunnon jaarittelu ja cliche viel loppuun mut se on totta, kun sanotaan, että kaikki, ihan kaikki, tulee aikanaan :) Sun täytyy olla kärsivällinen ja älä ainakaan lähe ettimällä ettiin mitään säpinää. Ei toimi :D Olis kans muksa joskus taas nähä, muutenki ku bongailla sua aiba vaan mautosta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D
      Mut ymmärrän sun pointin ja tiiän jääväni aika paljon taka-alalle, koska oon vähän ujon puoleinen ennenku muhun kunnol tutustuu :D Pitäis lähtee joskus ihan kunnolla johonki retkelle sun ja Veerun kans :))

      Poista
  7. Haluaisin sanoa pariki asiaa:

    -Korostat tuota ulkonäköpuolta tosiaan AIVAN liikaa. Tiedän onnellisessa seurustelusuhteessa elävän tyypin jota olen kuullut haukuttavan helvetin rumaksi. Naamalla saa loppupeleissä ehkä yhen yön juttuja.

    -Ymmärrän vitutuksen mutta hei, täällä itseäsi pari vuotta vanhempi, kauniiksikin kehuttu ja semiällön ja merkityksettömän ekan pusun kokenut, mutta muuten täysin seurustelukokemusta vailla oleva henkilö! Enkä suurinta osaa ajasta ole tätä siviilisäätyä mitenkään "valinnut", mutta en silti jaksa uskoa että oisin ite (saati että sinä olisit) tuomittu jotenki ikuisesti sinkuksi. Hyvät asiat tulee aika usein yksinkertasesti ku odottaa.

    -Älä nyt herrajumala nainen mene nettiin kyseleen että mikä sussa on vikana. Ei kukaan oo viallinen siksi että ei teininä löydä jotain unelmiensa prinssiä. Ja se jätkä ei voi olla mikään hyvän itsetunnon edellytys, vaan sun kannattaa ensin korjata se itsetunto ja vasta sitten etsiä mies.

    Murehtiminen tähän auttaa kaikista vähiten, nii turhauttavalta ku se kuulostaakin. Löydät miestä tai et nii toivottavasti tajuut et oot erittäi okei :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alkuun kiitän palautteestasi. Huomaan murehtivani ulkonäköäni aivan liikaa ja sen takia koitankin keskittyä itsetuntoni parantamiseen. Kiusaamisen jälkeen (ainakin minun) on vaikea itsetuntoani kohottaa, mutta kyllä se tästä vähitellen.

      Olet sitäpaitsi aivan oikeassa tuossa, ettei kannata murehtia asioista.

      Poista