People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

keskiviikko 24. elokuuta 2011

THIS IS IT

Tässä nyt sitä ollaan menossa kattomaan mun kummikoiraa kuudelta J-perään. Tietty mua piruttaa, ku Mauton varaosat on edelleen jossain kuusessa, eikä siellä korjaamolla oo päästy korjaamaan sitä :/

Mut sit mun postauksen pääasiaan takas, eli kummikoira! Joo mist oon saanu semmosen ja miks halusin sellasen?
Äiti linkitti facessa mun seinälle uutisen, joka kerto tollasesta sivustosta, mis koirat etti kummeja, eli niinku lenkittäjää ja kaveria ihan ihmisestä.
No sit mä tietty innostuin ihan kybällä ja kävin luomassa ittelleni tilin sinne. Viel samana iltana (sunnuntai 21.8) laitoin yhelle naiselle kysymystä Noomi -nimisestä Belgianpaimenkoirasta, joka oli tehny muhun vaikutuksen jotenki.
Maanantaina tuli vastaus ja se sitte sano, että jos mua todella kiinnostaa, ni voin soitella. Olin ihan riemuna tietty heti! Otin sen numeron ylös ja soitin sille, ku me matkattiin mun ridatunnille. Sovittiin sit täks päiväks tapaaminen ja nyt oon tyyliin "Vauhtia kello!!" :D

En usko, et otan heti tänään siit kuvii, ku se vois olla aika tosi tunkeilevaa, ni saatte siit kuvii ehk myöhemmin!
Tähän voin kuitenki viel laittaa Noomin profiilista otetun kuvan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti