People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

perjantai 12. elokuuta 2011

Room of Requirement - Here's Everything I Will Ever Need

Tässä mun lupaama postaus systerin ja mun huoneesta. Voitte huomata, että me ei olla mitään siistejä ihmisiä :D Ja vitut siitä, etten jaksanu pedata sänkyä!


Mun mahtava ovi, joka vie tonne "tarvehuoneeseen" :D
1# Mun ja siskojen lapsuudenkuvat
2# Mun ihana ovi, joka on tietysti täysin uniikki ♥


DVD -hylly x)


1# WC -paperia :D Noi on kaikkia nyyhkyleffoja varten + Jos flunssa iskee..
2# CSI Miamin kaikki 7 ilmestynyttä tuotantokautta ♥
3# No Supernaturalin kaikki 5 ilmestynyttä tuottaria ♥ (4 & 5 on olkkarissa)
4# Housen kaikki 5 tuottaria ♥
5# 21 Jump Streetin 2 tuottaria. (Helvetti mä oon merkannu kaikki tuottarit :D)
6# Mun mahtava kaijutin!


Viihdekeskus ♥

1# Justin Bieber -piirrokset (Mun vaatekaapin takaseinä)
2# Fannyn sexy vappupallo!
3# Sonyn (sikavanha) telkkari
4# PS3 -pelejä. Numeron alla meijän raamattu, eli LEGO Harry Potter -peli!
5# PS3 + DVD -soitin
6# Kauheet sekasotkut tossa pistorasiassa


Julisteseinä ♥
1# Fannyn sänky :D (Se nukkuu sohvalla, ni peitto + tyyny puuttuu)
2# Julisteet ♥



Sänkyalue
1# Mun petaamaton sänky täynnä kaikkea kivaa paskaa ♥ (Nukuin ennen sohvalla, ni Fanny kasas kaiken tohon)
2# Horse Fair -messuilta ostettu alpakka ♥
3# Harry Potter - Suuri velhouskirja
4# Velhojen taskulamppu: Sauva, jonka päähän syttyy valo heilauttamalla. (Wand must be on)
5# TV'n kaukosäädin +Narcissa Malfoyn sauva, joka korvaa nyt Severusta, jonka sauva katos >8[
6# Jatkojohto, joka on tarkoitettu ainoastaan mun puhelimen laturille!
7# No niitä julisteita
8# Sipsitölkki, joka toimittaa kivasti virkaansa roskiksena ♥



"Kuja" mun ja Fannyn kaappien välissä
1# Emma Watsonin nimmari ♥!
2# Weasleyjen talo legomallisena!



Lisää julisteita
1# Helvetin iso Johnny Deppin julkka, joka ei tasan mahtuis meijän seinälle :D
2# Fannyn vaatekaappi
3# Lentokone, joka on saatu Mumulta (:



Mun vaatekaappi :D
1# No D44 -sehän olen minä! +Ton peilin edes oon ottanu suurimman osan mun proffakuvista.
2# Mun ihanat Michael Jackson piirrokset
3# Damn! Joulusukka kesällä :'D


Vain julisteita



Ovi + seinä bloggauspöydän vasemmalla puolella.
1# Fannyn ovi + sen pyyhe...
2# En tiiä miks tää peili on tässä, ku ei sen eteen mahu peilaamaan :D


Hylly bloggaus-/tietokonepöydän oikealla puolella.
1# Täs hyllys on kirjoja + meijän neljä aitoa Venetsialaismaskia. (Oikeesti vissiin vaan noi sulattomat on aitoja :D) Täältä mä löydän mun lukemiston ♥
2# No tää nyt on ilmiselvästi pyhitetty Michael Jacksonille.
3# Epämääräisiä lehtitelineitä, joissa ei selvästikään ole lehtiä.
4# Hermionen taikasauvan kotelo.
5# Lajitteluhattu
6# Mun rakkaan Fiana kissan uurna, jossa sisällä sen tuhkat :(
7# Epämääräistä paskosta, Aamen.




Ja nyt hetki jota olette odottaneet...!!!



Bloggauspöytäni!! :D
1# Fannyn joku hevostietokirja
2# Koska äiti ei onnistu pitämään aitoja kukkia hengissä..
3# Fannyn piirros ♥
4# Kaijutin :D
5# Mun rakas maskotti, jonka sain Amerikasta yhen tikkarin mukana :D


Ja pöydän toinen puoli :D
1# Amerikasta tuotu Hiinokka -pehmolelu
2# Mun kitaran laatikkovahvistin, jota en oo käyttäny yli vuoteen.
3# Vasara, jolla julisteiden nuppineulat saadaan seinään ;)
4# The Sims 3 on Fannyn elämä..
5# ..Ja minun kevyenä iltalukemisenani 828 -sivuinen Harry Potter & Kuoleman Varjelukset
6# Mummopinniteline. Siinä on Pokemonkortti (Vibrava :::D) ja laulu, joka pitäis opetella konffikseen :)
7# Evästä = Herneitä ♥
8# Potter Ficit on mun suosikkilukemistoa netissä
9# Webbikamera HD -kuvalaadulla
10# Kynänterotin + muutamia epämääräisiä ja salaperäisiä kortteja nimeltämainitsemattomalle sivustolle :D
11# Tyhjiä CD -levyjä, jos haluun polttaa äidin autoon jotain kuunneltavaa musaa.
12# Kameran vara-akku

Täs nyt teille sit selvennys mun huoneesta. Toivottavasti saitte tiettää nyt millasessa ympäristössä bloggailen :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti