People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

torstai 28. tammikuuta 2016

It's The Sun




Viikkoon en oo mitään kirjottanu, mut tänään tuli sellanen fiilis, et voisin raapustaa tänne jotain. Sen erityisemmin mitäänhän ei ole tapahtunut, mut jos nyt jotain kuulumisia..

Mulla alkaa ens viikolla toinen koeviikko Eiran aikuislukiossa. Joo, tämähän on kolmas jakso, mut sattumoisin alotin vasta tokasta jaksosta, joten sillä tavalla. Matikka huolettaa vähän, mut oon ymmärtäny sitä nyt tunneilla sen verran hyvin, et uskon selviäväni. Oon jaksanu oikeesti keskittyä opiskeluun. Yläaste–kymppiluokka–Nurtsin lukio –akselilla olin ihan hukassa itteni kanssa. En jaksanu keskittyä mihinkään (enkä oikein pystynykkää), ku jatkuvasti mietin itteni tappamista sun muuta.
Nyt oon kääntäny siinä suhteessa uuden lehden. Edelleenki pelkään aivan helvetisti kaikkea sitä mitä tulee vastaan tulevaisuudessa; saanko ammatin, tuunko pärjäämään taloudellisesti… Mut mulla on kuitenki osittainen luotto siihen, etten välttämättä putoo ihan tyhjän päälle.

Vietin tossa viikonlopun ja vielä maanantain ihan jumalattomassa oksennustaudissa. Oli niin paskamaista ja voimakas tauti, ettei miesmuistiin oo sellasta kyllä ollu. Makasin ihan kippurassa sohvalla ja itkin, ku mun mahaan sattu niin perkeleesti. Mut nyt oon taas kunnossa ja hengissä.

Mun asumisesta kysellään paljon.
Kyllä, asun edelleen täällä äidin naapurissa ja olen ERITTÄIN TYYTYVÄINEN tähän järjestelyyn, koska totesin muutama viikko sitte, et mä en oo vielä valmis muuttamaan täysin omilleni ja yksin johonki asuntoon. En ensinnäkään pärjää taloudellisesti ja toisekseen henkisesti.
Isäni luokse en voi muuttaa, syitä siihen EN tiedä, koska mulle ei ole niitä kerrottu, joten lopettakaa niistä kyseleminen. Mä en oikeesti tiedä.

Talvi on paskaa ja vihaan pilkkopimeessä himaan ajamista, mut onneks päivät on jo alkanu muuttua valosemmiks ja lumiki tosta hissukseen sulaa..
Teidän mielestä ehkä hassua, mut mä oon pitäny oman mielenterveyteni tasapainossa piirtämällä aivan helvetisti Pokémoneja. Kyllä. God honest.

Näiden asioiden lisäksi multa on karannu 12 lukijaa viimeisen kuukauden sisään. Harmillista, mut mikäli luitte mun blogia vaan niiden synkkien postauksien vuoksi, ni olen pahoillani ettei niitä oo hetkeen tullu.
Eikä muuten varmaan tule vielä aikoihin.

Joku muu asia mua kans vitutti muistaakseni noissa kommenteissa, mut nyt ei tuu mieleen. Ehkä sit ens kerralla.

1 kommentti: