People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

perjantai 24. heinäkuuta 2015

Rakas taivaan isä, miks just minä?

"If painkillers could take away the pain inside my heart"
– 24.7.2015





Ensimmäistä kertaa aikoihin mä en tunne itteäni. Ku katon vessan peilistä omia kasvojani tai mun uusimpia instakuvia, en tiiä kuka mua kattoo. En tunne sitä ihmistä.
Pieni hymy on vaihtunu tyhjään katseeseen ja alaspäin kääntyneisiin suupieliin.

Oon taas käyny mumun haudalla. Viimeks tiistai-iltana. Itkin siellä niin paljon, et mun hengitys oli katkonaista ja raskasta. Istuin siinä kiven vieressä ja pyysin apua. Jonkinlaista merkkiä siitä mihin suuntaan mun pitäis lähteä. Pientä valonpilkahdusta. Pientä töytäsyä.
Kaikki tuntuu taas hirveen vaikeelta enkä haluu herätä huomenna. Haluun sulkee mun silmät ja tietää et jään siihen pimeyteen mihin nukahdan. Etten herääkkään valosaan aamuun.

Näin Villen ekaa kertaa kuukauteen keskiviikkona. Mul oli siinä hetkessä sellanen fiilis, et ehkä mä selviin, mut sit taas vajosin pimeeseen. En enää oikein tiiä mitä teen. Mikään ei auta. Ihan sama kelle puhun, kenen kanssa oon ja kenen en, koko ajan mun takaraivossa kolkuttaa pimeys, joka kuiskailee mulle, etten riitä.

"Ne ansaitsee parempaa"
"Et osaa muuta ku valittaa"
"Ei ne välitä"
"Parempi vaan jos lähet"

En muista millon viimeks olisin halunnu pysäyttää auton moottoritien varteen ja astua jonkun auton eteen. Oon vihdoinki palanu loppuun kuten kynttilä.
En osaa pukea tätä tunnetta sanoiks enkä selittää millään järkevällä tavalla. Mun ajatukset vaan seilaa edestakasin ja haluun käydä nukkumaan. Mua väsyttää. Toisaalta taas mun on kerättävä itteni, liimattava kestohymy mun kasvoille ja lähettävä duuniin.

Kaikki tää tuntuu vaan siltä, etten pääse millään eteenpäin. Riitelen kaikkien kanssa, haluun pois, mut toisaalta haluun tietää mitä tulevaisuudella on mua varten. Mut kuinka pitkällä tulevaisuudessa? Kuinka pitkään jaksan kävellä eteenpäin helvetillinen reppu täynnä tiiliskiviä painamassa mua alaspäin? Mitä jos jotain hyvää tapahtuu viiden vuoden päästä, mut en oo täällä näkemässä sitä, koska en oo jaksanu tarpeeks pitkään?

Elämä on täynnä kysymyksiä ja mä haluun vastauksia.


Mä lähin sen takii ku ei ollu hyvä olla 
Joka vitun asias mä olin täys nolla 
Mä en enää kestäny se oli pelkkää paskaa 
Mul ei ollu yhtäkään syytä enää jatkaa 
Teijän pitää vaan koittaa ymmärtää 
Mä en pystyny antaa teille tän enempää 
Kiitos ku jaksoitte tukea ja rakastaa 
Uskoo luottaa ja mun takii jaksaa 
Mä en tienny miten oisin voinu tän teille maksaa 
Käyks jos mä suojelen teitä taivaasta


12 kommenttia:

  1. Ota yhteyttä sinne Jorviin jotta sä saat apuu sun masennukseen.

    VastaaPoista
  2. Juttele sun äitin kans sun fiiliksistä. Ethän oo yksin kotona?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En voi.
      Oon systerin kanssa kahestaan.

      Poista
    2. Etkö voi soitaa sun äitille? Pliis älä tee mitään tyhmää....

      Poista
    3. Kun ongelmahan ei nyt ole se etten "voi" soittaa äidille. En vaan haluu.

      Poista
  3. Onko sun olo yhtään helpottanu? Täältäkin vois saada apuu
    Nuorisopoliklinikka Nupoli Puh. 050 300 7949

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon käyny tänään psykiatrin luona keskustelemassa, ni eiköhän tää tästä vähitellen.

      Poista
    2. Hyvä juttu et kävit! Tsemppii sulle

      Poista
  4. Onks kaikki ookoo kun et oot postannu mitään? Sun askissa luki et oot ollut sairaalassa????

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerron siitä enemmän ku tuntuu, et pystyn siihen.

      Poista
    2. Take your time! Mitä ikinä on tapahtunutkaan pääasia et oot taas back and alive!

      Poista