People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

sunnuntai 12. heinäkuuta 2015

If the Sun stays hidden, not waking in the dawn – You'll be the reason to start all over again

"I cried.
I cried so much.
But this time.
I was happy."




Näiden masennuksen täyttämien vuosien tiimoilta oon oppinu nauttimaan pienistäki valonpilkahduksista. Pienetki iloset asiat saa mut hymyilemään, koska oon niin kiitollinen siitä ettei pimeys oo nielly mua kokonaan.
En nauti asioista samalla tavalla ku joskus vuosia sitte ennen mun sairastumista, mut niitäki hetkiä löytyy, ku tunnen itteni oikeesti iloseks. En kunnolla onnelliseks, mut en ihan paskakskaan. Viimeks olin aika glad, ku olin saanu puhuttua äidin kanssa asioita läpi. Ja sitä ennen.. Noh, siitä on niin vitusti aikaa etten vaivaudu edes miettimään.

On the other hand, riitelin taas vaihteeks eilen Villen kans. Siis mua vaan jotenki turhauttaa ihan vitusti se, etten osaa käsitellä asioita rauhallisesti. Ja sit haastan riitaa kaikesta mahollisesta. Eilenki riideltiin taas siitä samasta asiasta joka on käsitelty joku 200+ kertaa.

"Mä oon varma, et sua vituttaa mun ainainen valitus."
"Ei vituta. Miks et voi vaan uskoa sitä?"

No siis niin. En tiiä miks, mut mua vituttaa, et sitä ei vituta, koska mua itteäni vituttaa mun oma valittaminen enemmän ku mikään muu. Oikeesti koita nyt selvitä 24/7 omien aivojes kanssa, ku ne pyörittää pelkkää paskaa pääkopan sisällä.
Mut rehellisesti; Kuinka moni ihminen oikeesti jaksaa kuunnella muiden valitusta koko ajan? Ei se oo normaalia. Mut ehkä oon vaan kiitollinen siitä ettei se ota asioita samalla tavalla ku äiti.
Näinä päivinä unohan liian usein kiittää Villee siitä, et se jaksaa mua. Mut hei, kyl se on loppujen lopuks aika kultaa, vaik joskus haluisinki pudottaa sen katolt :))))))))))))


Kyllä, mun YT nimi on uskomattoman kaunis.

Mut siis takasin tän postauksen alkuperäseen aiheeseen eli iloitsemiseen. Pienetki asiat saa mut välillä ilosiks ja ei helvetti tämä!!
Kaikki jotka ei tiiä, ni Peter Hollens on mies joka tekee YouTubeen covereita käyttäen pelkästään omaa ääntään eikä ollenkaan soittimia! Kommentoin hänen uusimpaan videoonsa ja jumalauta sain slaagin, ku se oliki vastannu mulle. Aloin ihan oikeesti itkemään (saman reaktion koin vuonna 2010, kun Justin Bieber alko seuraamaan mua Twitterissä.. :D) ja hoin hysteerisesti "herranjumala", koska oikeesti kuinka suuri mahollisuus tällänenki on!

Ja siis……


Älkää välittäkö mun Twitter nimestä, mut ihan oikeesti! YouTubessa vastauksen saaminen on toinen juttu, mut se et sulle vastataan Twitterissä.. Voitte olla varmoja, et itkin vitusti lisää.
Tätä mä tarkotan sillä, et pienistäki asioista voi olla onnellinen! Nää voi olla hyvinki merkityksettömiä asioita vaik vuoden tai parin päästä, mut tässä hetkessä kaikki tällänen pieni huomiointi tuntuu ihan helvetin isolta jutulta :3

8 kommenttia:

  1. Tosi siistii!!! Mielettömän upee juttu (: Peter Hollens on sikahyvä, mä diggaan.
    Miten sun äiti ottaa sun jutut jos ottaa ne eri taval kun Ville? Huutaako se sulle vai ei kuuntele? Vai dissaa sua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki diggaan! c:
      No siis Ville vaikuttaa aina siltä, et ihan sama itkenkö, huudanko vai syytänkö sitä jostain, ni se on kauheen rauhallinen eikä syyllistä mua.
      Äiti puolestaan huutaa mulle takasin jos huudan sille. Sen on kans kauheen vaikee ymmärtää sitä, et jollaki voi olla sellanen fiilis, et haluu hypätä junan alle tai vetää ittensä narun jatkoks. Väillä musta tuntuu siis, et se ei ota mua tosissaan. Ville puolestaan ottaa kaiken vähän liianki tosissaan joskus. Siis se ottaa mun taakan monesti omille harteilleen ja sitä mä taas en haluu :/

      Poista
    2. Musta Epic Disney Medley on niin siistii musaa!!!!
      Ei pitäs huutaa sulle jos sulla paha olo ): sun äiti ei taida ymmärtää mitä masennus on tai miten toista voi tukee. Ikävä juttu. Villellä ehkä sit liikaa empatiaa jos ottaa itelleen sun juttui taakaksi. Mut toisaalta hyvät frendit tukee toisiaan (: Ja kyl oman äidinkin pitäisi osata tukee ei huutaa tollai...onks sun äiti nuori? Tai saanut sut tosi nuorena ite?

      Poista
    3. Sillä on itellään niin positiivinen elämänasenne ja se näkee kaiken hyvänä, ni en tavallaan ihmettele miks se ei ymmärrä.
      Joo, Villellä on liikaa empatiaa ja mua joskus suututtaa miten kevyesti se näyttää kantavan munki taakkaa, ku en ite pysty sitä tekemään :/
      Mutsi sai mut 30+ vuotiaana, joten en nyt sanois et sai nuorena :DD

      Poista
    4. No ei sun äiti sitten oo ollut nuori (: Mun äiti sai mut 19v ikäsenä. Sun äiti vois silti opetella ymmärtää sua ja lopettaa ikävän huutamisen. Tsemppii sulle!

      Poista
  2. Miten sä voit? Ootko yhtään paremmalla fiiliksellä tai saanu puhuttuu jonkun muunkin kun sun mummun kans?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis mitä tähän voi nyt sanoo. En oo puhunu kellekkään muulle ku äidille enkä sillekkään nyt hetkeen. Mumun haudalla kävin eilen.
      En oikeestaan oo yhtään sen paremmalla fiiliksellä ku aikasemminkaan, mut koitan vaan kestää parhaani mukaan.

      Poista
    2. Mä aattelin jos olisit soittanu johon terapianumeroon. Tsemppii!

      Poista