People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

tiistai 12. elokuuta 2014

Thanks for all the smiles – Now's your turn to rest in peace

"Tavallinen koulupäivä ja tavalliset ajatukset.
Hypäriin asti kaikki meni hyvin ja sujuvasti, mut hypärillä avasin mun läppärin kannen.
Ensimmäinen asia jonka mä näin oli 'RIP Robin Williams'.
Tiesin heti kenestä puhuttiin."



Mun oli tarkotus postata tänään mun ekasta kunnon koulupäivästä lukion toisella luokalla.
Iltapäivällä mun suunnitelmat kuitenki muuttu täysin, ku törmäsin tähän uutiseen, et Robin Williams on kuollu.
Se iski muhun ku salama kirkkaalta taivaalta, enkä tietenkään uskonu aluks, et tää uutinen oli todellinen.
Se kuitenki oli.

Robin Williams oli ensimmäisiä näyttelijöitä, joita mä tunnistin nimeltä. Flubber ja Jumanji kuulu mun lapsuuteen tosi voimakkaasti ja rakastin molempia leffoja.
Rakastan niitä vieläki.
Ensimmäinen mun näkemä elokuva, joka ei ollu piirretty, tais olla Flubber. Muistan vieläki rakastaneeni sitä vihreetä olentoa ja itkeneeni siinä leffassa moneen otteeseen. Myös Jumanjin lopussa itkin ihan äärettömän paljon.

"The worst thing in life is not to end up all alone.
The worst thing in life is to end up with people
who make you feel all alone"
– Robin Williams

Kaikki jotka kamppailee masennuksen kanssa, ootte joskus harkinnu itsemurhaa, mut ootte vielä täällä: Oon teistä ihan vitun ylpeitä!

Maailma menetti hauskan tähden, upean ihmisen, hienon isän ja sydämellisen ystävän.
Taivas sai yhden enkelin lisää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti