People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

sunnuntai 10. elokuuta 2014

More space, less time

Virallisesti heräsin tänään joskus varttia vaille kymmenen aamulla, koska mun parvekkeen katosta putos ampiainen suoraan mun kaulalle ja kaikessa ihanuudessaan pisti siihen ihan kivasti.
Onnekseni en oo allerginen niille/niiden pistoille, joten paikka ei ees turvonnu. Se oli vaan hetken aikaa punanen ja kipee, mut seki meni ohi.

Abt. 9 tuntia on kulunu siitä, ku faijan metallinpunasen Toyota Priuksen takavalot hävis näkyvistä ja vei mun 16v systerin, Fannyn (aka Riko) mukanaan Rautalammin lukiota kohti.
Mä oon parhaani mukaan yrittäny suhtautua positiivisesti siihen ajatukseen, et nyt siivoon hiekkiksiä ja kissojen kusia aikalailla keskenäni.
Tän lisäks joudun kestämään aika montaa muutaki asiaa, jotka me ollaan aikasemmin Fannyn kanssa jaettu.
Positiivisina puolina koitan pitää sitä, et ainakaan mun ei tarttee riidellä Fannyn kanssa, et nyt riitelen vaan äidin ja Nessin kans.

Tänään oli mun viiminen kesälomapäivä. Mulla oli tänä vuonna n. 4,5 kuukauden kesäloma, koska huhtikuun alussa mun mauto pamahti ja taloudellisista syistä en voinu sitte matkustaa kouluun.
Tänä vuonna se tulee korjaantumaan, ku saan kortin ja auton ja suoritan "muutaman" ykkösvuoden kurssin tässä samalla. Raskastahan tää tulee olemaan, mut mä vaan yritän selvitä parhaani mukaan.

Maattiin Villen kans melkeen koko päivä mun partsilla tuulettimen kanssa ja nukuttiin puoliks. Molempia vaan väsytti ihan helkkaristi ja mä tuun tarvitsemaan kaiken mahdollisen unen.


Huomenna joudun nousemaan 5.15, jotta ehin 6.00 bussipysäkille ja 7.30 lähtevään bussiin, jolla sit matkaan kouluun. Vähän vituttaa nousta heti aluks noin aikasin, mut meen vaikka läpi harmaan kiven sillä tiedolla, et kohta mul on auto, jolla pääsen puolessa tunnissa koululle :3

Viime vuosi meni vähän niin ja näin, mut tänä vuonna oon päättäny tosissani panostaa.
Koitan kans saada vaik jonkun ykkösistä ittelleni pariks wanhoihin tai jotai, koska en haluis jättää niit väliin sen takii ettei mulla oo paria..

Sit suihkun kautta nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti