People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

keskiviikko 20. elokuuta 2014

Mä vaan halusin olla prinsessa

Kuvissa esiintyvä mekko EI ole minun omani
Enkä tanssi wanhojanikaan siinä


Viime sunnuntaina mulla, mutsilla ja 9v pikkusysterillä oli kuvaukset erään kartanon pihalla.
Sain sitä varten lainaan yhen frendini wanhojentanssimekon, jota hän käytti Helmikuun 2013 wanhoissa tanssiessaan itse.

Koska mä suurinpiirtein jo tiedän, etten oikeesti tanssi (mikä on surullista, mut omapahan on syyni..) niitä wanhoja, ni tää oli ihanan erikoinen tilaisuus pukea päälle prinsessamekko edes kerran mun elämäni aikana.


Kieltämättä mua vituttaa joka sekunti enemmän, etten ollu ajoissa ton wanhojentanssiparin hankkimisen kanssa, koska tällä hetkellä sen puuttuminen on ainoo este sille miks en oo menossa tanssimaan.

Toi pinkki ei välttämättä oo ihan mun väri, koska oon kauheen kalpeen näkönen siinä. Jos tanssisin, haluisin vaaleensinisen mekon :3

Mut se siitä valittamisesta. Ehkä on ihan hyvä jos vaan keskityn opiskeluun tänä vuonna...?

5 kommenttia:

  1. Meillä ainakin wanhojen toimikunta "paritti" jokaisen parittoman mahdollisimman hyvin! Melkein jokainen pääs sitten tanssimaan, jotka halus. Eiks teil oo tällästä? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä ei oo tollasta systeemiä :c
      Kaikkien pitää ite hankkia omat parinsa.

      Poista
  2. Minäkään en tanssinut lukiossa ollessani vanhojen tansseja. Silloin tuntui vähän haikealta kun kaikki muut osallistuivat tansseihin ja puhuivat koko ajan niistä. Tavallaan olisin halunnut osallistua tansseihin mutta en kadu päätöstäni olla tanssimatta. ps. olet kaunis ja tuo puku sopii sinulle täydellisesti :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tiiän et mua kaduttaa koko loppu elämäni jos en tanssi, ni kai mun on pakko rohkaistua ja pyytää jotain ykkösistä :D
      Kiitoksia kehuista :3

      Poista
  3. Hheeii ! Vielä ehtii hankkia parin, ei mitään hätää ;) Ja koulun ulkopuolelta sitten vaan jos ei ykköset innosta, jos on niin, että koulu sallii koulun ulkopuoliset parit :)

    VastaaPoista